Lab in de stad

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
SaskiaL.

Lab in de stad

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Leuk een Labrador in de stad :wink: , neus over de grond , overal fijne geuren, enthousiaste voetgangers, brommers,fietsers, interessante eenden in de gracht. (ben benieuwd wanneer ze een poging gaat wagen in de gracht te springen......) en dan onderweg zoveel te oogsten!.........lege blikjes,stukken glas :( , heel veel papiertjes ,andere drollen (zelfs al kant en klaar verpakt in boterhamzakjes :confused: ), halve boterhammen, fietslampjes, foldertjes enz. enz en als klap op de vuurpijl ........een hele grote bonk versgekauwde kauwgom. :kots: Raad eens hoe snel ik mijn handen wilde wassen :D
Gelukkig gaat het commando los al aardig, want wat zijn de verleidingen groot voor haar ! :D
Ze ligt nu heerlijk bij te komen van weer een enerverende wandeling. (ik vermoed dat ze in haar dromen steeds weer 'Nee Beer, los!Bah, Beer, nee !' hoort.

Leuk de stad, maar vaak wenste ik toch dat ik ergens mijn hutje in het bos had .
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Hahaha zo herkenbaar. :D
Nog steeds hetzelfde hier.

Dan valt ook op hoeveel afval er eigenlijk overal ligt :?
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

In het bos vind je mensenpoep :D, paardenpoep, koeienvlaaien, dassenpoep, dode half aangevreten konijnen die ze keurig komen brengen en ook veel gewone troep hoor.
Dus waar je ook woont, ze vinden altijd wel iets smerigs om op te vreten of om zich door te rollen :lol:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik leerde ze al vrij snel om in de stad iets voor mij te dragen. Daar waren ze dan zo trots op dat ze vergaten om constant te snuffelen of dingen van de grond te eten.
SaskiaL.

Heb ik ook geprobeerd, maar voor al dat lekkers van de grond, bijvoorveeld die gevulde boterhamzakjes van de grond dropt ze toch echt alles uit haar bek :)
Ik ben al erg goed in 'sjalommen' om de verleidingen heen :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Er is idd zoveel te zien en te ruiken in de stad :D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hier zijn alleen de hondendrollen interessant gebleven, de rest kijkt ze niet meer naar om. Voor de hondendrollen zijn we flink in training. Elke keer als ze die laat liggen krijgt ze een snoepje, ben alleen iets minder enthousiast als ze keurig een drol weer laat vallen als ik los sta te gillen en ze dan blij een snoepje komt halen, gadver!!!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

tja inderdaad, met een pup kom je er achter hoeveel rotzooi er eigenlijk overal ligt. Dat was ook mijn ervaring met Keo als pup. Maar er komt een tijd dat het allemaal minder interessant wordt gelukkig :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

esmoezie schreef:Maar er komt een tijd dat het allemaal minder interessant wordt gelukkig :)
Alleen duurt dat nog zo lang :wink: :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Ik vind het ook een drama hoor..btw mensenpoep hebben wij hier in de stad ook wel eens hoor..viezerds!!

Maar hoe vervelend alle eetbare zooi ook is waar ik toch echt de grootste problemen mee heb is idd kapot glas e.d. Dat is zo gevaarlijk en hoe goed je ook kan ontwijken soms is het bijna onmogelijk hoor!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
SaskiaL.

ontwijken valt inderdaad niet altijd mee! Mensenpoep zijn we gelukkig nog niet tegengekomen. Of ik moet het niet als zodanig herkend hebben :D
We komen net terug uit het bos, zelfs daar vindt ze nog de zeldzame papiertjes en plastic........ach ja.................
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Heeeel herkenbaar! Net zoals andere forumleden vond ik ook dat er veel meer afval lag dan dat mij altijd opgevallen was. Het wordt wel minder, hoor. Bij Max heeft deze fase niet lang geduurd. Misschien 3 maanden ongeveer. Nu pakt hij ook wel eens iets op, maar dat is incidenteel. Op eten uitgezonderd dan... :oops:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Ik den dat ik elke dag een flinke zak met vuilnis kan vullen van alles wat Joeki vastneemt. Ze speelt het gelukkig wel niet binnen, behalve echt eten natuurlijk als ze de kans krijgt, maar als ik het vraag lost ze wel( tenzij het al doorgeslikt is natuurlijk)
Het is ongelofelijk hoe smerig de mensen zijn om zoveel vuil rond te strooien
SaskiaL.

Zeker! Wie weet kunnen onze honden solliciteren bij de gemeentereiniging :wink:
Plaats reactie