Vandaag weer lekker met Bailey naar het Grevelingenmeer geweest, eerst een stukje bos, daarna lekker los op het strandje.
We hadden een speeltje meegenomen om hem te laten apporteren in het water. Maar er stond nogal een windje...

Eerste paar keren ging het goed, daarna... gooide het baasje (mijn man) iets te hard en ja hoor een eind het water in.
Nou is Bailey niet bepaald een waterrat en nadat we samen (Bailey en ik) een stukje in het water zijn gegaan (ik met mn laarzen

) dacht Bailey

oke gaan jullie dat speeltje zelf maar halen, maar ik niet!! Dus wat doe je dan voor je hondekind, baasje trekt zn laarzen en zn sokken uit en gaat het IJSKOUDE water in

! En doormiddel van een lange stok het speeltje uit het water gehaald. Zo, dat hadden we ook weer gehad. Mn man zn laarzen vol met water (eerst proberen met laarzen het water in), dus liep hij de rest maar op zn sokken.
We gaan weer 'vrolijk' verder lopen, en gooien met het speeltje. Maar wat doet het bazinnetje nu? Ze gooit het in een doornenstruik

! Waarna baasje natuurlijk weer een lange stok (op zn sokken

) moest gaan halen en eindelijk het speeltje er weer uit heeft gehaald!

Maar goed, Bailey was er weer blij mee, speeltje hebben we overigens niet meer gegooit!!