Het is heerlijk weer, het zonnetje scheen volop en het was lekker rustig.
Wij vermaken ons dan wel met z'n tweeën, af en toe een balletje in het water, Noah lekker zwemmen en wat oefeningetjes doen

Op een gegeven moment komt er een man aangelopen met twee rottweilers, Noah die loopt keurig bij mij in de buurt en ziet de twee honden ook, toch blijft hij netjes in de buurt wel hard kwispelend natuurlijk.
Zie ik al dat 1 van de twee rottweilers heel gefixeerd naar Noah staat te kijken, staart recht omhoog... en ineens uit het niets springt hij met een harde grom en een happende beweging op Noah af, hij sloeg Noah echt op de grond, Noah meteen op z'n rug en hij gaf zich helemaal over, verroerde zich niet en lag doodstil.
En die vent liep gewoon door

Dus ik zei tegen die man "zou u uw hond even bij u kunnen roepen?"
Zegt hij waarom???
Ik "Nou hij is anders niet echt vriendelijk tegen mijn hond"
Zegt hij weer "Hij doet toch niks" en liep zo door...
Zijn hond kwam gelukkig wel met hem mee maar Noah was zwaar onder de indruk, kwam meteen naar me toe en bleef maar naast me lopen en me aankijken alsof hij wou zeggen "wat was dat eng vrouwtje"

Ik heb hem lekker afgeleid met zijn balletje en toen was het ook wel weer goed.
Maar is het nou zo raar als ik vraag je hond even bij je te roepen als hij mijn hond bespringt?

Later kwamen we ze weer tegen en die man hielt die ene hond bij zich, keek me heel raar aan dat wel... zijn andere hond kwam nog even snuffelen en had geen kwaad in de zin.
Pff daar gaat je heerlijke wandeling...