Gooi ik iets weg, dan gaat ze er pas achter als ik dat zeg (geen gejank/gespring/geblaf, ...).
Leg ik haar ergens af met afleiding en ga ik uit haar zicht weg, dan blijft ze keurig liggen (gisteren 1,5u lang tijdens het bloedgeven terwijl er naast haar pannenkoeken gegeten worden, een hoop kids staan te spelen, mensen staan aan te schuiven, flesjes water aangereikt en later weer weggegooid worden, ...).
Soms lopen we achter heel traag lopende mensen aan en kunnen we niet voorbijsteken; Olly loopt geduldig en traag verder tot ze voorbij kan steken, en gaat niet mensen wegduwen ofzo.
Ook vergeet ik wel eens iets binnen als we al helemaal uitgedost in de gang staan om te gaan wandelen; mevrouwtje blijft heel rustig zitten/staan en wachten, ook al weet ze dat we naar het bos gaan ofzo.
Als we gaan wandelen, komt Olly ook op commando hier binnen haar koppie aanbieden zodat ik haar hals- en leiband kan aandoen en vliegt ze ook zo door haar tuig, maar ze is zeker niet wild/ongeduldig/pieperig/springerig.
Kortom, ik heb denk ik een heel geduldig/steady hondje getroffen, en daar ben ik eigenlijk heel blij om

Hoe zit dat bij jullie labjes?