Otis en zijn balletje

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
Mieke

Otis en zijn balletje

Ongelezen bericht door Mieke »

Kijk nou toch wat onze jongen zijn balletje goed kan vinden!

https://www.youtube.com/watch?v=iYcu5Whr-Bg

Nou nog wat meer "steady" worden en álles brengen (niet er vandoor gaan met een vreemde buit alsof hij weer een puppie is) :D
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Leuk filmpje :)

Dit ziet er uit als een makkie voor hem, waarom hou je hem niet bij je en laat je hem pas los als de bal geland is?
Dat maakt het wat lastiger voor hem want dan zal hij echt zijn neus moeten gaan gebruiken :wink:
Mieke

Doen we ook wel hoor, dat hij moet wachten. Dat is een stuk moeilijker voor hem. Niet zozeer omdat hij dan zijn neus moet gebruiken, maar omdat hij moet wachten, hij wil zo graag :klasse:
Daarom moet hij ook meer steady worden :wink:
Maar dat zijn dingen die ik met name met Otis train. Als Hans met hem bezig is is het meer spelen, dus bal gooien en RENNEN!!!!!
Mieke

Oeps, ik kom er net achter dat er een speciale filmhoek is.
Denk dat dit topic eigenlijk daar had gemoeten, maar ik kan het zelf niet verplaatsen :oops:
Moderators :help:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

leuk filmpje van je kanjer :D
Hij heeft er in ieder geval heel veel plezier in :D
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Leuk filmpje, ik ga ook zo'n gooi ding aanschaffen!
(En ik moest erg lachen om dat uber foute muziekje eronder :D )
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Mieke

Zeker handig zo'n gooiding!
Ja, en dat muziekje... Ik zet altijd de meest suffe muziekjes onder mijn filmpjes omdat ik het echte geluid zo storend vind :D (de andere filmpjes zijn nog erger!)
En aangezien ik geen filmpjes kan bewerken, weet echt niet hoe dat moet :oops: , ben ik ook nog eens gebonden aan de foute muziekjes van "Youtube audioruil" :lol:
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

knappe Otis
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Ik heb even je andere filmpjes zitten bekijken die zijn ook leuk! Met otis in die kleine waterpoel! Het is wel een watergek zo te zien :D
Mieke

Otis is een ENORME watergek. Iedere plas, poel, modderplek, noem maar op, moet en zal meneer even in dabben.
Dat is nog wel een trainingspuntje; Otis uit het water houden, want hij springt ook zo in de vijver bij mijn ouders achter in de tuin :evil:
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Mieke schreef:Otis is een ENORME watergek. Iedere plas, poel, modderplek, noem maar op, moet en zal meneer even in dabben.
Dat is nog wel een trainingspuntje; Otis uit het water houden, want hij springt ook zo in de vijver bij mijn ouders achter in de tuin :evil:

:lol: Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Plaats reactie