loopsheid

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
cindyjanssen

loopsheid

Ongelezen bericht door cindyjanssen »

Hallo,
Onze Senna wordt in Mei 2 jaar. Toen ze 11 maanden was is ze voor het eerst loops geworden, daarna niet meer. Af en toe denk ik, zo nu zal ze wel loops worden en de reuen vinden haar dan ook erg aantrekkelijk :verliefd1: maar vervolgens zet het niet door. Ik vind dit nogal vreemd. Weet iemand of dit vaker voorkomt?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

troost je
de loopsheid is bij elke hond lijkt wel anders althans bij ons wel
Zosja is eens in de 8mnd loops Quinty werd pas op haar 2e verjaardag voor het eerst loops en heeft het ook eens in de 8/a 9 mnd soms 10
Shanna loopt redelijk normaal 6 a7 mnd
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

ik vind dit ook een leuk onderwerp wij krijgen over een kleine 2 weken onze pup, ook een teefje, wij hebben voorheen een reu gehad dus spannend allemaal weer :)
cindyjanssen

Ongelezen bericht door cindyjanssen »

Ja hoor!!!! net als wij op de wintersport gaan word madam loops!! Nu kan ze dus niet naar mijn ouders, want die hebben twee grote reuen.
Nu hebben we ze naar mijn zus gebracht die woont helemaal vrij, maar die hebben 5 tatra,s!! Echt optimaal is het niet.
Leonie2010

Ongelezen bericht door Leonie2010 »

Kya is volgende week 10 maanden oud, maar ook nog niet loops geweest. Ik hoorde dat dit vanaf 8 maanden kan, maar ik hoef me dus geen 'zorgen' te maken als de loopsheid nog even op zich laat wachten?
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Maggie werd pas loops toen ze bijna een jaar was. :)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Fayth is met 8 mnd loops geweest, maar liefst 25 dgn (ze heeft er de tijd voor genomen :wink: ).
Michelle/Dinky

Ongelezen bericht door Michelle/Dinky »

Toevallig is onze Dinky vanavond loops geworden ze is nu 10 maanden. Ik merkte in deze week ook wat aan haar gedrag, maar dit had ze vorige maand ook al een keer dat ik dacht nu zal ze loops worden. . Maar nu is het zover onze kleine meid wordt groot :D
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Onze Cashew is afgelopen zondag loops geworden voor de eerste keer... In april wordt zij een jaar oud.. dus nu met 11 maanden voor het eerst.

Cacao was ook et 11 maanden voor het eerst loops. Zij loopt mooi om de 6 maanden... nu hopen dat het een beetje gelijk gaat lopen..
Leonie2010

Kya is de laatste maand ook wat anders in haar gedrag, dus zit er op te wachten :) Ze is mijn eerste teefje, dus ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan.
Leonie2010

Kya is de laatste maand ook wat anders in haar gedrag, dus zit er op te wachten :) Ze is mijn eerste teefje, dus ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan.
Plaats reactie