in afwachting van een nieuwe pup
in afwachting van een nieuwe pup
Hoera,
Op weg naar een nieuwe pup en wel een bruin teefje.
Heb eerst de fokker telefonische benaderd, had er een heel goed gevoel bij.
We wonen zelf in Brabant maar de fokker zit in Limburg
135 kilometer rijden, maar dat hebben we graag voor over.
Als het goed is, worden de pups in de zomer verwacht. De fokker is Blissful Hills. Op de site worden dagboeken biijgehouden van de pups die zijn geboren, ook zijn er filmpjes te zien van de pups thuis en in het bos.
Die pups zijn inmidddels al naar een nieuw baasje, maar als er nieuwe pups worden geboren, wordt ook alles bijgehouden.
Zover ik het op dit moment kan zien, is dit een hele goede fokker, die met liefde zijn honden groot brengt.
Misschien dat iemand van dit forum ook een pup bij deze fokker heeft gekocht, dan wil ik graag jullie ervaring horen.
--------------------------------------------------------------------------------
Benjie overleden november 2008
Op weg naar een nieuwe pup en wel een bruin teefje.
Heb eerst de fokker telefonische benaderd, had er een heel goed gevoel bij.
We wonen zelf in Brabant maar de fokker zit in Limburg
135 kilometer rijden, maar dat hebben we graag voor over.
Als het goed is, worden de pups in de zomer verwacht. De fokker is Blissful Hills. Op de site worden dagboeken biijgehouden van de pups die zijn geboren, ook zijn er filmpjes te zien van de pups thuis en in het bos.
Die pups zijn inmidddels al naar een nieuw baasje, maar als er nieuwe pups worden geboren, wordt ook alles bijgehouden.
Zover ik het op dit moment kan zien, is dit een hele goede fokker, die met liefde zijn honden groot brengt.
Misschien dat iemand van dit forum ook een pup bij deze fokker heeft gekocht, dan wil ik graag jullie ervaring horen.
--------------------------------------------------------------------------------
Benjie overleden november 2008
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
nieuwe pup
Mail van de fokker gekregen.
Binnenkort krijg ik een paar datums voor een eerste afspraak.
Zijn jullie eerst ook op gesprek geweest?
Wil graag jullie ervaring horen.
IS voor ons weer zo lang geleden.
Binnenkort krijg ik een paar datums voor een eerste afspraak.
Zijn jullie eerst ook op gesprek geweest?
Wil graag jullie ervaring horen.
IS voor ons weer zo lang geleden.
Hoi,
Wij zijn ook op gesprek geweest was een gezellig gesprek en wij hadden er meteen een goed gevoel bij.
We vonden het zelf ook fijn omdat je dan goed kan zien waar je puppy de eerste weken is hoe de mama is en hoe de fokkers zijn.
Nu krijgen we alle informatie die er is over de dekking, dracht, bevalling en pups over de mail.
Ook erg fijn!
Veel plezier bij de voorpret!
Groetjes Marlies
Wij zijn ook op gesprek geweest was een gezellig gesprek en wij hadden er meteen een goed gevoel bij.
We vonden het zelf ook fijn omdat je dan goed kan zien waar je puppy de eerste weken is hoe de mama is en hoe de fokkers zijn.
Nu krijgen we alle informatie die er is over de dekking, dracht, bevalling en pups over de mail.
Ook erg fijn!
Veel plezier bij de voorpret!
Groetjes Marlies