Huh...een kangaroe???

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Huh...een kangaroe???

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Gisteren liepen mijn labje en ik door het plaatselijke bos. We kamen een heuveltje af en liepen de bocht om en daar stond ineens een kangaroo voor onze neus! Ik knipper een keer met mijn ogen en vraag me serieus af of ik dan nu toch echt gek geworden ben...Meestal doet Milow wel een poging tot het najagen van wild, maar deze keer niet. Hij bleef net als zijn baasje, stokstijf staan. Hij keek mij aan en zag blijkbaar mijn vershrikte en verbaasde blik. Vervolgens keek ik Milow aan en we leken beide te denken....'huh...wat is dat nou?' Milow zet een stap achteruit en laat een hele harde zware grommende blaf horen (nog nooit van hem gehoord). De kangaroe kijkt ons rustig aan en smakt rustig verder. Aangezien de kangaroe midden op het pad staat waar wij langs moeten, was het wel erg fijn als dit beest de benen had genomen...maar helaas. Ik zet een paar passen naar voren. Blijkbaar is dit het teken voor Milow om in de aanval te gaan. Blaffend en grommend loopt mijn dappere lab op de kangaroe af. Ook nu blijft het grote grijze monster (kangaroe) gewoon staan!!! Ik roep Milow bij me want dit is zo'n moment waarop het toch verstandig is dat Milow de leiding aan mij overlaat..... Milow luistert perfect! Gelukkig.....Ik wist even niet meer wat ik moest. Ik had Milow weer aangelijnd en riep zo eng en hard mogelijk:'KSSSSSSSSSSSSSST' (sja je moet wat... :lol: ) En hup...daar hupte de kangaroe weg...

Thuis zei ik tegen mijn vriend: 'hey er stond net een kangaroe in het bos...zo voor mijn neus...' Ik was bang dat hij gelijk de crisisdienst van de GGZ zou bellen :wink: maar hij vertelde me dat er hier in de buurt een kangaroe fokkerij zit en dat ze inderdaad een kangaroe kwijt zijn...nou ik heb hem dus gevonden..of liever...wij hebben hem dus gevonden. Het beest is nog niet gevangen dus Milow en ik kunnen bij elke wandeling weer Skippy tegenkomen. Nou ja, we zien wel....lasso mee en vangen maar? :confused:

Maar Milow'tje luisterde op een cruciaal moment heel goed. Toch fijn aangezien dit nog niet vanzelfsprekend is. Ook ben ik trots op zijn dappere grommend blaf! Heb ik geen stoere hond? :D
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Hihi, dan sta je even gek te kijken!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: :lol: :lol:
tja dan twijfel je wel even aan je psychische gesteldheid, ik kan het me helemaal voorstellen :D
hopelijk vangen ze het beestje
en heel dapper Milow!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

:lol: :lol: :lol:

Nou weer wat geleerd ja.

Nu hopen dat hij/zij snel wordt gevangen
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:lol: :lol:
Ik moest heel erg lachen om de manier waarop je het vertelt, vooral de toevoeging van de crisisdienst, maar moet wel zeggen dat je een dappere hond hebt. Goedzo, Milow :klasse:
Ik was meteen aan het denken aan carnaval. Dat iemand zich verkleed had als kangaroo :wink: Ik had vrijdag namelijk ook zo'n actie. Ik werk in een winkel en ik moest vrijdag berlinerbollen en strikken verkopen in verband met carnaval. Opeens kwam er een man die heel vreemd was gekleed de winkel naar binnen en ik stond mij daar wat te vervelen en het eerste wat ik dacht:,, hier wordt het ook met de dag erger, wat heeft die nou alweer aan''???? Het had even een paar minuutjes nodig voordat het kwartje viel ;) :oops:
Ik dacht tijdens het lezen dat je verhaal ook deze kant opging.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha ja das schrikken. maar ik zou die farm maar even bellen dat je hem gezien hebt en waar dat zullen ze vast wel waarderen en misschien hun nummer meenemen als je de volgende x gaat wandelen, mocht je er weer tegenover staan gelijk bellen.

en wel uitkijken he, ze kunnen gemeen uithalen en zijn bijna voor nix bang, ook de walibitjes (de kleintjes) kunnen gemeen trappen hoor.
al me kinders uitgevlogen
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik weet dat er ettelijke walibies ontsnapt zijn in friesland en die hopsen nu vrolijk door de friesewouden :roll:
goed van je kanjer hoor dat hij netjes luisterde,want een walibie kan flink trappen
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Hahahha ja ik zou ook heel erg aan mezelf twijfelen op zo'n moment :D Hopelijk overleeft dat beestje het in zn up in t bos :(
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Het zal je gebeuren dat je hond getrapt wordt door een kangaroe :shock:
Gelukkig weten ze vaak wanneer ze echt moeten luisteren :D
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Een kangaroe? Daar zou ik ook raar van op kijken. :shock:
Goed zeg, van milow dat hij zo goed luisterde! Een trap van zo'n beest is geen pretje..
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Nah, daar sta je dan toch ook wel ff raar te kijken!
:D
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

:D Dat is wel het laatste wat je op je pad verwacht.
maar hopen dat ze het beestje snel vangen. Goed dat Milow zo goed luisterde.

We gaan in de vakantie naar de Drents-Friese wouden, maar hopen dat ze die Walibies dan al gevangen hebben. :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dan sta je inderdaad raar te kijken :shock: Gelukkig luisterde Milow goed! :)
Plaats reactie