Jones was er vroeg bij vannacht...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
LoveLab

Jones was er vroeg bij vannacht...

Ongelezen bericht door LoveLab »

Om iets voor vieren hoorde ik het gehuil van een hond... Op dat tijdstip ben ik niet zo snel van begrip, omdat ik dan in een diepe, diepe slaap lig..

Het duurde even voordat ik doorhad dat dat mijn hond was die zo aan het janken was. Nou dan ben ik opeens heel snel, want als je Jones hoort is er iets mis.

Dus hup naar beneden, staat meneer breed kwispellend bij de deur. Ik dacht, ik doe m even in de achtertuin, maar ja, daar doet meneer niks. Dan maar met blote voeten in de laarzen en jas aan en naar buiten. Ik had de voordeur nog niet los en meneer trekt een sprint richting het veld. Dat is maar zo'n 50 meter, maar binnen no time zag ik meneer niet meer..

Ik was al bang, zul je net ziet dat er een auto aankomt, die flink doorrijd want op zo'n tijdstip is er toch niemand op straat. Maar gelukkig die auto bleef uit.

Toen ik bij het veld kwam, moest ik wel ff kijken waar dat zwarte monster in het donker nou heen was. Niks te zien. O nee he, het zal je gebeuren dat je midden in de nacht je hond kwijt raakt. Maar nog geen tel later, kwam ie er alweer aangerend, duwde z'n kop tegen m'n been aan alsof ie wou zeggen, we kunnen weer gaan slapen hoor baas..

Wat ie nou moest, poepen of plassen, geen idee, maar voor de rest heb ik m niet meer gehoord en vanochtend bij het uitlaten ook niks geks gezien.

En ik, ik ben nu al doodmoe, vanaaf maar lekker vroeg naar bed.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Wat een gekke hond:D! Maar misschien heeft er wel iemand aan de deur gezeten (inbreker??) dat hij er achteraan sprinte/ het spoor volgde :shock: ? Of is dat te ver gezocht :oops:
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Mandy schreef:Wat een gekke hond:D! Maar misschien heeft er wel iemand aan de deur gezeten (inbreker??) dat hij er achteraan sprinte/ het spoor volgde :shock: ? Of is dat te ver gezocht :oops:
Nou, ik heb een tijd bij mijn schoonouders gewoond en daar ben ik ook een keer wakker van m geworden. Toen ik in de bijkeuken kwam, Jones ( die sliep toen nog in de bench) uit de bench gehaald. Hij ging toen als een wilde voor de deur staan.

Ik stom en wel naar buiten gegaan, maar niks te zien.

De dag erna hoorde we dat er bij 4 van de 8 achterburen was ingebroken, wie weet hebben ze aan de deur staan rammelen.

maar ik denk dat het vannacht een gevalletje hoge nood is geweest.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is inderdaad vreemd! Het zal vast idd hoge nood zijn geweest :D
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Haha, die Jones!
Plaats reactie