Wonderpup?

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wonderpup?

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Dit filmpje zag ik op YouTube. Een 4 maanden oude pup die al tig kunstjes kent. Ik vind het ontzettend knap :klasse: , maar mijn mond valt wel wagenwijd open van verbazing, hoe ze dat allemaal voor elkaar hebben gekregen bij zo´n jonge pup :confused: Da´s een bijdehand menneke :D

http://www.youtube.com/watch?v=7R_65fxH ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Hanneke
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Wauww.... Was al blij dat Dex kon zitten, liggen en voorkomen op die leeftijd :D Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet van de trucjes aanleren ben want Dex kent er maar 1 dat is high five :oops:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

:shock: ik dacht dat ik met Tabor best veel truucjes kon. Maar dit is wel erug knap hoor! En die aandacht! Geweldig :)
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Die kent echt veel! Valt me wel op dat die meneer steeds 2x het commando 'sit' moet geven voordat 'ie het daadwerkelijk doet. :D Dat vind ik dan ook wel weer grappig. Dit zie je bij 'down' ook :D

Neemt niet weg dat ik het super knap vind!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Knap hoor!
En dat koppie toen hij moest wachten om het snoepje te mogen eten toen deze op zijn pootje lag.... :verliefd1:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Er vallen me 2 dingen meteen op, die enge gladde vloer :roll: en dat de hond er weinig lol in heeft, hij/zij kwispelt niet, staartje hangt raar :(

Verder is het geen wonderpup hoor, gewoon op een speelse manier beginnen als je ze net krijgt, dan leren ze zo snel :wink: Doran kent het meeste ervan, op de dingen die ik onzinnig vind na, ook. 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Onzinnig of niet.....dit labje doet gewoon zijn "werk" voor een heerlijke beloning. Ik vind het wel grappig :wink: , maar veel van deze trucjes kende Lola ook toen ze pup was :pfffff:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Jeetje.. ja ik vind het wel erg jong..maar als je natuurlijk veel met je pup bezig bent is het wel leuk van die spelletjes te doen en zo leren ze langzaamaan de trucjes hihi

Lief hoor!!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

rimanime schreef:Onzinnig of niet.....dit labje doet gewoon zijn "werk" voor een heerlijke beloning. Ik vind het wel grappig :wink: , maar veel van deze trucjes kende Lola ook toen ze pup was :pfffff:
Ik bedoelde onzinnig niet negatief ofzo, alleen achteruit schuivelen terwijl hij ligt zag ik het nut niet van in, ook ik vind het grappig om te zien :wink: Alleen nogmaals jammer dat de hond er zelf amper lol in schijnt te hebben, als je z'n staart zo ziet.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik vond het wel meevallen hoor, had niet het idee dat ie het heel vervelend vond ofzo..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Die indruk krijg ik ook helemaal niet. Zijn koppie straalt aandacht en concentratie uit en heel veel gerichtheid op zijn baas, maar absoluut geen onlustgevoel. Als je goed kijkt, kwispelt het staartje wel degelijk als hij even wat minder geconcentreerd is.
Ik vind het ook zo leuk dat je hem af en toe echt ziet nadenken. Dan begrijpt hij het even niet, of verkeerd en dan zie je in dat koppie gewoon :ffdenken: ...
Het is leuk om te zien waartoe ze op die jonge leeftijd al in staat zijn. Als je er maar veel tijd insteekt en het op een goede manier traint. Deze man gebruikt de clicker, dat kan je op andere filmpjes van hem zien.
Maar die gladde vloer vind ik ook eng.. dat viel mij ook meteen op.

Hanneke
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Heerlijk als een pup zo op de baas gericht is en er samen al zo veel geleerd is.
Zo op de grond zittend heb ik Jonna ook veel geleerd.
Niet van die trucjes (die ik trouwens wel leuk vind en is alles wat je een hond leert niet eigenlijk een trucje?), maar de commando's die zij moet leren.
Als ze die zo in huis goed onder de knie had zijn we die 'in 't echt' gaan doen.
Alles op een speelse manier, met beloninkjes en nooit lang achter elkaar, dan leren ze best vlot ookal zijn ze nog zo jong.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Wij waren met onze honden als pup bij de hondenschool in Hengelo en die hanteerde natural dogmanship Dave trainde met Keira en ik met Tara. Dave vroeg tijdens een cursus hoe je een hond kon leren pootje geven nou :shock: ging me dat mens te keer of hij er een circus hondje van wou maken of een goed getrainde hond :oops:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

hahahah ik had het ook al eens gezien erg leuk, Vida is pas 10 weken en kan ook al zitten en af, commando eet etc gaat best snel, maar wij zijn van de efficiënte commando's en willen geen circuslabje :wink: , maar t is zondermeer erg knap.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Ik krijg niet de indruk dat de pup het niet leuk vindt. Vrolijke staarthouding, oortjes gespitst en volledig in concentratie. Lijkt me niks mis mee. De vloer viel me inderdaad wel op.
Welke trucjes het ook zijn, hier is het ultieme bewijs hoe verschrikkelijk belangrijk lichaamstaal is! Ga maar na: de bij de zit en de af, kijkt het pupje niet naar de eigenaar, maar naar de hand met koekjes. Herhaling met de koekjeshand (in "zit" commando lichaamstaal) zorgt ervoor dat het bij het volgende commando wel lukt. Ook de trucjes daarna varen volledig op lichaamstaal. Zeer, zeer belangrijk om te gebruiken, zeker bij jonge honden!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie