Maupie begon smiddags een beetje te rillen/trillen. Nou doet ze dat wel vaker als ze wat hoort ofzo en bang is, ik had er weinig aandacht aan besteed. Zou smiddags gaan wandelen met mensen dus ik maup ingeladen. In het bos kwam ze echt helemaal niet vooruit en stond alleen maar te bibberen. Toen zijn we omgekeerd.. Toen we eenmaal thuiskwam kon ze echt niet meer op haar poten staan. Ik heb haar uit de auto gehesen, ze ging zitten om te plassen maar haar staart hing helemaal op de grond, daarna strompelde ze naar binnen... en plofte neer.. Dus ik de dierenarts gebeld, mocht meteen komen, hond in de auto, bij de dierenarts er weer uit.. Die constateerde hetzelfde beeld als vorige keer. Dus weer een spuit prednison gekregen. De vorige keer knapte ze daar eigenlijk razendsnel van op, maar deze keer dus niet

Heel de avond heeft ze liggen trillen en hijgen, haar hele achterkant deed gewoon niets en haar voorpoten waren ook helemaal stram. Ze kon niet eens meer overeind als je haar hielp :S Het was echt vreselijk om aan te zien. Nou ja, ik nog eens naar de dierenarts gebeld maar die kon ook niet echt wat voor haar doen op dat moment. Na een tijd werd ze wel iets rustiger. Tegen elf uur heeft mijn stiefvader nog een poging gewaagd om haar overeind te krijgen en buiten te laten plassen. En toen ineens

Mijn hondje is iig een taaie scheut. Onkruid vergaat niet zeggen ze, en volgens mij is dat waar