honden verzekering
-
- Kleine hondenneus
honden verzekering
Eigenlijk wil ik de hond natuurlijk verzekeren.
Heb dan al veel sites afgezocht enzo, maar had toch nog een vraag.
worden de inentingen vergoed of niet?
omdat het toch allemaal best duur is hoop ik van wel!
of word het deel vergoed?
zou je ook kunnen vertellen bij welke je zit?
heel veel dank
Heb dan al veel sites afgezocht enzo, maar had toch nog een vraag.
worden de inentingen vergoed of niet?
omdat het toch allemaal best duur is hoop ik van wel!
of word het deel vergoed?
zou je ook kunnen vertellen bij welke je zit?
heel veel dank
Jazzy (L)
-
- Speurneus
Dat hangt ervan af waar je verzekerd bent.
Ik heb zelf Proteq als verzekering, en daar ben ik erg tevreden over. Ik betaal 19% eigen bijdrage en verder gaat de rekening tegenwoordig direct naar de verzekering toe. Dus bij de da hoef ik niks meer af te rekenen.
Je hebt 2 verschillende verzekeringen binnen Proteq: de basis en het uitgebreide pakket. Wij hebben de laatste.
De entingen werden nooit vergoed, maar aangezien ik niet meer laat enten kan ik je dat niet vertellen.
De medicijnen worden dan weer wel vergoed.
Een retriever is zowiezo uitgesloten van vergoedingen van operaties als ED/ HD.
Ik heb zelf Proteq als verzekering, en daar ben ik erg tevreden over. Ik betaal 19% eigen bijdrage en verder gaat de rekening tegenwoordig direct naar de verzekering toe. Dus bij de da hoef ik niks meer af te rekenen.

Je hebt 2 verschillende verzekeringen binnen Proteq: de basis en het uitgebreide pakket. Wij hebben de laatste.
De entingen werden nooit vergoed, maar aangezien ik niet meer laat enten kan ik je dat niet vertellen.

Een retriever is zowiezo uitgesloten van vergoedingen van operaties als ED/ HD.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Wij zitten bij de Nationalehuisdierenverzekering van Delta Loyd.In het basispakket zijn de vaccinaties niet meeverzekerd maar dit kan wel apart meeverzekerd worden.Maar....moet eerlijk zeggen dat ,wanneer mijn verzekering afloopt,ik bij waarschijnlijk bij deze maatschappij weg ga omdat het best lang kan duren voordat er wordt uitbetaald.De laatste keer duurde 2,5 maand.Ze vragen overigens een eigen bijdrage van 20%.En net als bij Proteq zijn aandoeningen aan ellebogen,heupen ed niet meeverzekerd wat jammer is omdat nou net de meest voorkomende aandoeningen zijn die veel geld kosten....
Wij hebben serieus overwogen om Vida te verzekeren, maar uiteindelijk niet gedaan. Entingen, vlo- en wormbestrijding etc. worden meestal niet vergoed of bij een uitgebreide dekking. ED/HD problemen vallen buiten de dekking. vruchtbaarheidsproblemen ook.
Wij betalen gewoon jaarlijks het consult en de entingen. Zijn onze dieren ziek gaan we naar de Da en betalen dat. Tel eens al die maanden premie voor het uitgebreide pakket bij elkaar op, nou dan zit je ook al op eenheel bedrag wat je al die jaren betaald hebt
Maar het blijft een keuze die je voor jezelf moet maken, sta je daar achter is het ook de juiste keuze.
Suc6
Wij betalen gewoon jaarlijks het consult en de entingen. Zijn onze dieren ziek gaan we naar de Da en betalen dat. Tel eens al die maanden premie voor het uitgebreide pakket bij elkaar op, nou dan zit je ook al op eenheel bedrag wat je al die jaren betaald hebt

Maar het blijft een keuze die je voor jezelf moet maken, sta je daar achter is het ook de juiste keuze.
Suc6
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Noah is verzekerd bij Proteq en ik ben daar heel tevreden over.
Entingen worden idd niet vergoed.
Eigen bijdrage is 19%.
De rekening van de dierenarts gaat direct naar de verzekering waardoor je bij de dierenarts niks hoeft te betalen, van Proteq krijg je dan later een afrekening voor de eigen 19% bijdrage die je moet betalen.
Entingen worden idd niet vergoed.
Eigen bijdrage is 19%.
De rekening van de dierenarts gaat direct naar de verzekering waardoor je bij de dierenarts niks hoeft te betalen, van Proteq krijg je dan later een afrekening voor de eigen 19% bijdrage die je moet betalen.

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Middelgrote hondenneus
Wij zijn met Rico ook bij Proteq.
Ik had gehoopt dat wij deze verzekering wel zouden betalen maar nooit nodig zouden hebben.
Want met onze vorige hond ging er bijna geen maand voorbij dat wij niet bij de DA zaten, vaak wekelijks en hebben meer dan 7000,- euro vergoed gekregen in 8 jaar tijd.
Helaas hebben wij met Rico de eerste 2 jaar al meer gedeclareerd dan we betaald hebben.
En dan gewoon met oorontsteking, oogontsteking, darmontseking, iets verkeerd gegeten buiten, veelvuldige koortsaanvallen en een opgerekte kruisband.
Er kan meer voorkomen dan alleen ED, HD, LPC, en inentingen.
Voor ons nooit meer een hond zonder verzekering en nogmaals ik betaald het met alle liefde en in de hoop niets te hoeven declareren want dan weet ik dat ik een gezonde hond heb
Ik had gehoopt dat wij deze verzekering wel zouden betalen maar nooit nodig zouden hebben.
Want met onze vorige hond ging er bijna geen maand voorbij dat wij niet bij de DA zaten, vaak wekelijks en hebben meer dan 7000,- euro vergoed gekregen in 8 jaar tijd.
Helaas hebben wij met Rico de eerste 2 jaar al meer gedeclareerd dan we betaald hebben.
En dan gewoon met oorontsteking, oogontsteking, darmontseking, iets verkeerd gegeten buiten, veelvuldige koortsaanvallen en een opgerekte kruisband.
Er kan meer voorkomen dan alleen ED, HD, LPC, en inentingen.
Voor ons nooit meer een hond zonder verzekering en nogmaals ik betaald het met alle liefde en in de hoop niets te hoeven declareren want dan weet ik dat ik een gezonde hond heb

Groetjes Lucia