beschadigde bench, hoe mooi maken?
-
- Kleine hondenneus
beschadigde bench, hoe mooi maken?
Wij hebben hier al een bench denk ik nu zo'n 2 jaar oud maar maar een half jaar gebruikt.
Nu heeft hij een hele tijd onder de garage gezeten (zo'n gat zeg maar).
En is hij nogal beschadigt zo zit er roest op en nog iets wat er niet echt af wil.
Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring mee heeft of een oplossing.
Het is een grijze (zilvere) bench zeg maar zo een:
http://www.zooplus.nl/bilder/trixie/ben ... efig_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
deze kleur dus.
weet iemand wat slim is om er overheen te SPUITEN of misschien met een KWAST?
alvast bedankt.
(hij is ong. 92 lang is dat goed voor een labrador pup? het is eigenlijk het plan om hem na 1 jaar uit de bench te doen.)
Nu heeft hij een hele tijd onder de garage gezeten (zo'n gat zeg maar).
En is hij nogal beschadigt zo zit er roest op en nog iets wat er niet echt af wil.
Nu vroeg ik me af of er iemand ervaring mee heeft of een oplossing.
Het is een grijze (zilvere) bench zeg maar zo een:
http://www.zooplus.nl/bilder/trixie/ben ... efig_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
deze kleur dus.
weet iemand wat slim is om er overheen te SPUITEN of misschien met een KWAST?
alvast bedankt.
(hij is ong. 92 lang is dat goed voor een labrador pup? het is eigenlijk het plan om hem na 1 jaar uit de bench te doen.)
Jazzy (L)
-
- Speurneus
Lijkt me niet zo'n goed idee om de bench over te schilderen/spuiten.
Je weet niet wat voor troep er in de verf zit en als je pup aan de bench gaat knagen, kan die zomaar verf in zijn lijfje krijgen.
Ik zou een nieuwe kopen.
Zo duur zijn ze niet en anders kun je misschien eens kijken op marktplaats ofzo.
Je weet niet wat voor troep er in de verf zit en als je pup aan de bench gaat knagen, kan die zomaar verf in zijn lijfje krijgen.
Ik zou een nieuwe kopen.
Zo duur zijn ze niet en anders kun je misschien eens kijken op marktplaats ofzo.

-
- Kleine hondenneus
-
- Kleine hondenneus
Een nieuwe bench in die maat kost een euro of 40. Als je hem dan moeten laten stralen en coaten ben je al een veelvoud kwijt. Ook als je er iets overheen wil smeren ben je aan materialen al bijna hetzelfde of meer kwijt..... Hij is namelijk verchroomd en hier houdt bijna niets op. Je zou dan moeten schuren, primer er op en dan pas een nieuwe lakdelange schreef:Wat ik begreep van een spuiter hier in de buurt kun je hem laten "coaten/zandstralen". Dan stralen ze als het ware de nieuwe verf/lak in het materiaal.. Dit zou niet giftig moeten zijn.. Zelf heb ik er geen ervaring mee..
Misschien een tip om daar eens naar te informeren??
Ik zou toch even sparen voor een nieuwe !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Sluit me volledig bij het baasje van Enzo aan!miran&joost schreef:Een nieuwe bench in die maat kost een euro of 40. Als je hem dan moeten laten stralen en coaten ben je al een veelvoud kwijt. Ook als je er iets overheen wil smeren ben je aan materialen al bijna hetzelfde of meer kwijt..... Hij is namelijk verchroomd en hier houdt bijna niets op. Je zou dan moeten schuren, primer er op en dan pas een nieuwe lakdelange schreef:Wat ik begreep van een spuiter hier in de buurt kun je hem laten "coaten/zandstralen". Dan stralen ze als het ware de nieuwe verf/lak in het materiaal.. Dit zou niet giftig moeten zijn.. Zelf heb ik er geen ervaring mee..
Misschien een tip om daar eens naar te informeren??
Ik zou toch even sparen voor een nieuwe !

zelf doen heb ik ooit eens geprobeerd met een oude papegaaienkooi.De verf liet gewoon weer los en de troep die daar in zit wil je niet aan je hond geven.
Het laten doen kost veel geld en ben je altijd goedkoper uit met een nieuwe of 2e handse.
Onze bench was 80 euro maar daar kan hij de rest van zijn leven in mits hij niet uiteindelijk van ellende uit elkaar valt.
Het laten doen kost veel geld en ben je altijd goedkoper uit met een nieuwe of 2e handse.
Onze bench was 80 euro maar daar kan hij de rest van zijn leven in mits hij niet uiteindelijk van ellende uit elkaar valt.