http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=72092" onclick="window.open(this.href);return false;
Om 9:30 mag ik haar brengen en dan mag ik bij haar blijven totdat ze onder narcose is. Ik zie er wel echt tegenop. Dit wordt de 6e keer dat ze geopereerd wordt en ik weet niet eens meer de hoeveelste narcose voor mijn Terraristje.
Ik had zo afgesproken dat ik haar geen operaties meer wilde laten doormaken, ze heeft er echt genoeg gehad

Maar ze krijgt nu echt wat meer last van dat wratje en om je lab nu in te laten slapen omdat je een wratje niet meer weg wilt laten halen, dat doe je ook niet..

Het is tenslotte een eenvoudige ingreep van ongeveer 30 minuten, geen zware revalidatie ofzo. Alleen een weekje met een lampenkap om. Dan ben je als lab ruim 10 jaar en dan moet je nog voor het eerst in je leven met een lampenkap om lopen.. (We gaan de muren en meubels hier maar bedekken denk ik met matrassen enzo, want Terra kennende duwt die gewoon door..

Duimen jullie mee, dat het allemaal goed gaat en dat het allemaal mee gaat zitten, qua herstel ook?