Ok, echt weer iets voor ons . We komen terug op de naam... terwijl we hem al 3 dagen hebben.
Tommi = James geworden. James was de tweede naam. Maar nu blijkt dat als ik Tommi wil corrigeren, Bob opschrikt omdat hij denkt dat hij iets verkeerds doet. En dat doet hij helemaal niet . Bob noemen we schijnbaar vaker dan we dachten Bobbie... En Bob gaat toch echt voor een naam, dus James it is
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
James is echt leuk he? Hij stond in de top 3, maar toen zag ik dat jij een James had, en viel hij een stapje lager. Maar nu vinden we James toch leuker
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
James is echt leuk he? Hij stond in de top 3, maar toen zag ik dat jij een James had, en viel hij een stapje lager. Maar nu vinden we James toch leuker
ach er zijn toch meer hondjes die fikkie heten toch?
en een leuke naam is een leuke naam,of er nu 3 zo heten of 3000
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012