Zwemmen!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Zwemmen!

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Och ik ben toch zo trots!
Van de week was het zulk lekker weer dat ik het niet kon laten om lekker naar het strand te gaan. Ik had een dummie meegenomen, voor het eerst. Maar Tabor was er gelijk helemaal weg van (och had ik toen toch maar die mooie wubba gekocht! Maargoed, voor hetzelfde geld had ie het niks gevonden :wink: )
Kleine stukjes in de zee en Tabor ging er gelukkig lekker achteraan. Als een konijn jumpte hij door het water heen (maar echt tot zn, en niet verder als zn, buikje) tot ik de dummie te ver gooide. Ja en dan? Te ver, met veel interesse bleef Tabor de dummie volgen (welke de zee in dreigde te drijven :( ) maar wel vanaf het zand!.
Dus daar ging ik dan, hop dat ding halen. Op het moment dat ik de dummie pakte merkte ik wel dat het water idd best diep is (TAbor had er niet meer kunnen staan), draai ik me om :shock: zie ik Tabor achter me aanzwemmen :applaus: :klasse: 8) :orange9: :eausadance: :mafkees: :feest5: :support: Super ape trots natuurlijk! Gaat mn ventje! :verliefd1:
Later nogmaals (ook weer achter mij aan het water in), maar daarna niet meer hoor. Ik was op een zandbank gaan staan, nou hij wilde maar al te graag komen, maar tot zn borst ging hij het water in. Jumpend als een konijnen van de "zeelijn" tot hij nog kon staan, met zn dummie in zn mond :verliefd1: en piepen. Agossie, hij heeft deed zo hard zn best om het opnieuwe en opnieuw en nog eens opnieuw te proberen, maar dat durfde hij toch neit. MAar ik ben wel super trots op hem dat hij het toch gedaan heeft!!!!!!!!!!!
En natuurlijk terug naar huis voor pampus in de auto :verliefd1:
Afbeelding
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

:applaus: Wat goed zeg :klasse: !! Kan me helemaal voorstellen dat je trots bent :verliefd1: !! Zal niet lang duren voordat hij een dolfijn in het water is :wink: !
Ik ben benieuwd, wij gaan morgen naar een meertje....kijken of Moos het 'durft'!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:applaus: Wat goed zeg!!
Wacht maar af, op een gegeven moment is ie er niet meer uit te krijgen :wink: :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Haha, vriendlief kan hem niet hard genoeg het water inkijken:p Haha, ieder weekend naar het park waar ook een lekker inloop watertje is. Daar gooit ie dan ook altijd stokjes in zodat Tabor die gaat halen, erg schattig:)

We gaan het maar gewoon afwachten :) als ie het leuk vind zal het gauw genoeg komen denk ik :D
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Weer een waterratje erbij :applaus:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat knap zeg! :D
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Wat leuk! Beer durfde eerst ook niet met haar pootjes van de bodem. En als je haar nu ziet zwemmen............net een ottertje :verliefd1:

Veel plezier Tabor!
Marion
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Marion »

Wat leuk dat Tabor achter je aangezwommen is!
Vorige week ook met Senna wezen zwemmen.. Die rent en springt ook door het water heen, zolang ze maar kan staan.
1x achter mij aan gelopen naar een dieper stuk waar ze niet kon staan..
En ja hoor, daar zwom mevrouw.. Snel terug naar de kant haha:)
Heerlijk! :verliefd1:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Haha, inderdaad samen is (en zo leuk! :D ), maar ook weer het liefst zo snel mogelijk terug naar de kant idd :lol:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

:orange10: Gefeliciteerd Tabor met je eerste zwempoging die ook nog eens gelukt is. :orange10:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Plaats reactie