Van de week was het zulk lekker weer dat ik het niet kon laten om lekker naar het strand te gaan. Ik had een dummie meegenomen, voor het eerst. Maar Tabor was er gelijk helemaal weg van (och had ik toen toch maar die mooie wubba gekocht! Maargoed, voor hetzelfde geld had ie het niks gevonden

Kleine stukjes in de zee en Tabor ging er gelukkig lekker achteraan. Als een konijn jumpte hij door het water heen (maar echt tot zn, en niet verder als zn, buikje) tot ik de dummie te ver gooide. Ja en dan? Te ver, met veel interesse bleef Tabor de dummie volgen (welke de zee in dreigde te drijven

Dus daar ging ik dan, hop dat ding halen. Op het moment dat ik de dummie pakte merkte ik wel dat het water idd best diep is (TAbor had er niet meer kunnen staan), draai ik me om

Later nogmaals (ook weer achter mij aan het water in), maar daarna niet meer hoor. Ik was op een zandbank gaan staan, nou hij wilde maar al te graag komen, maar tot zn borst ging hij het water in. Jumpend als een konijnen van de "zeelijn" tot hij nog kon staan, met zn dummie in zn mond

En natuurlijk terug naar huis voor pampus in de auto