orthohondenbed
- roxy
- Middelgrote hondenneus
orthohondenbed
http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... sch/145993" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet even niet hoe ik de link anders moet plaatsen, iemand ervaring met dit hondenbed, vind het best wel aan de prijs, ga er vanuit dat ik de grootste moet hebben nl. Maar wil wel een echt lekker bed voor Jim. Zelf maken is geen optie....
Weet even niet hoe ik de link anders moet plaatsen, iemand ervaring met dit hondenbed, vind het best wel aan de prijs, ga er vanuit dat ik de grootste moet hebben nl. Maar wil wel een echt lekker bed voor Jim. Zelf maken is geen optie....
- roxy
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
Ik heb ook geen ervaring met het bed, maar als ik de beoordelingen een beetje doorlees staat er wel bij dat de grootste maat voor grote honden (formaat herder) alsnog te klein is.
Misschien is dat dus wel iets om op te letten
Misschien is dat dus wel iets om op te letten

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
- roxy
- Middelgrote hondenneus
Ik zou niet zo goed weten welk bed dan wel goed is, ik heb het idee dat die hele leuke maar zachte gevulde bedden juist helemaal niet zo prettig zijn voor honden en dan met name voor hd en ed gevoelige honden. Misschien zie ik dat verkeerd. Of misschien is het wel helemaal nog niet nodig voor mijn jonge hond.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik zweer zelf bij een Biabed (ook uitermate geschikt voor honden met gewrichtsproblemen).
Zien er strak uit, zijn super makkelijk schoon te houden en dus hygiënisch, ze liggen er heerlijk zacht in, maar zakken er helemaal niet in weg zoals bij een kussen en de zachte rand daar kun je heerlijk met je kop op liggen!

Zien er strak uit, zijn super makkelijk schoon te houden en dus hygiënisch, ze liggen er heerlijk zacht in, maar zakken er helemaal niet in weg zoals bij een kussen en de zachte rand daar kun je heerlijk met je kop op liggen!

Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
- roxy
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Een biabed 6. Afm: 80x100x15.roxy schreef:Ok misschien is dat wat, welke maat heb je voor je lab? Ik heb net even gebeld met de groothandel hier in de buurt, het grootste bed 1 bij 120 kost 174 eurohahaa ook niet niks, maar ik wil graag gewoon een goede mand aanschaffen.
Groetjes: Mariëlle & Yari
-
- Grote hondenneus
Ik had ook gekeken voor Buddy voor het orthohondenbed, ze lagen ook bij de ranzijn, ik vond het een beetje tegenvallen, het witte gedeelte is een soort van schapenvachtje wat met een paar klittenbandjes vast is gemaakt. Dus ook niet echt heel stevig. Ik ga denk ik ook kijken voor een biabed.
Groetjes Lisanne