snel moe

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
timar

snel moe

Ongelezen bericht door timar »

onze sardo gaat nu al een maandje naar de puppy training. Alles gaat goed behalve dat hij zo snel moe is. Dan legt hij zich neer en wil niet meer verder doen.
Hij is nu 4 maanden. Zelfs de instructrice zegt dat hij zo snel moe is?
Eigenlijk best wel grappig daar, ook is hij de sociaalste uit de groep! Hij groet iedereen altijd,terwijl je duidelijk ziet dat niet alle honden dit doen.
Ach het is zo een schat ;-))
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Op de puppytraining had onze Dazzle dat ook. De training was ´s avonds en Dazzle´tje was gewend om ´s avonds vanaf een uur of 8 te slapen. Ze was dan in het begin van de training nog goed bij de les, maar al gauw won de slaap het en kon ik haar bijna niet meer wakker houden.
Kan het bij Sardo ook zoiets zijn, dat de training op een moment is waarop hij normaal slaapt?

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Dex viel in het begin ook in slaap :verliefd1: dat is vanzelf over gegaan. Als je 's avonds traint zal ik dan wel zorgen dat je hem overdag wat meer laat rusten, zodat hij enigzins uitgerust aan de training kan beginnen. Ook vantevoren geen eten geven kan misschien helpen? Pups slapen toch al zo snel met een volle maag..
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Kan er een medische reden zijn?
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door delange »

Ik zie dat jullie Sardo en onze Kenzo op dezelfde dag geboren zijn! Wij volgen nu ruim 1,5 maand puppycursus en in het begin was Kenzo ook erg snel moe, na de pauze wilde hij haast niet meer.
Nu is hij 3 kwart van de les goed alert, de laatste minuten heeft hij vaak geen zin meer. In de auto terug naar huis, slaapt hij al direct.
Zal vanzelf goed komen neem ik aan!!
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
timar

Op zondag is het smorgens maar woensdag is het eigenlijk al laat om 20u. Heb het vandaag ook eens gezegd tegen de DA, niks aan de hand, zijn hartje klopte heel normaal :applaus:
Ook de protjes uit zijn oogjes , is niks aan de hand gelukkig maar!
tja eigenlijk zijn ze nog klein, en dan zo een heel uur opletten en maar werken zal ook vermoeiend zijn voor hun! we zullen weer teveel verwachten van ze :?
ook al zijn ze groot het zijn toch nog puppies hé
thx voor de reacties ;-))
timar

delange schreef:Ik zie dat jullie Sardo en onze Kenzo op dezelfde dag geboren zijn! Wij volgen nu ruim 1,5 maand puppycursus en in het begin was Kenzo ook erg snel moe, na de pauze wilde hij haast niet meer.
Nu is hij 3 kwart van de les goed alert, de laatste minuten heeft hij vaak geen zin meer. In de auto terug naar huis, slaapt hij al direct.
Zal vanzelf goed komen neem ik aan!!
fijn eigenlijk dat ze zo op dezelfde dag geboren zijn ;-)
hoeveel weegt kenzo nu al?
grtjs
Plaats reactie