Ook een leuk verhaaltje....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ook een leuk verhaaltje....

Ongelezen bericht door rimanime »

Zondag liep ik met mijn schoonmoeder bij hun in het park te wandelen. Honden keurig aan de lijn, want oooo....wat zijn ze daar streng. Enfin.......voor ons loopt een groep jongens van een jaar of 16-18 lekker te keuvelen. Wij lopen er vlak achter en willen net inhalen als Action een vreselijke kuch laat.....U weet zo'n kuch alsof er iets in de keel zit en wat er ff uit moet. Een van die jongens die schrikt zich werkelijk waar kapot. Alsof hij beschoten werd. Het was echter zo'n komisch gezicht en zijn vrienden (die ook wel schrokken) lagen krom van het lachen. Maar goed........erg stoer is het natuurlijk niet dus welke houding moet je dan aannemen. Ik moest ook erg lachen en heb toch maar "sorry" gezegd. "Ach......geeft niets hoor mevrouw, Achmed is een groot hondenliefhebber" werd er gezegd. Maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd 8)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D :D De meeste jongens die Achmed heten zijn doodsbang (en vies) van alles wat op 4 poten door het leven gaat :D . En dan nog zo'n grote teddybeer die in je knieholte moet kuchen..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

hahaha, ik zie het helemaal voor me! Humor! :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D ik zie het zo voor me :lol:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Zo'n kuch herken ik... :D
Klinkt als een rochel vanuit de tenen!
Nick doet het altijd wanneer hij uit het water komt en zijn bekkie iets te lang heeft open gehad!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
rimanime
Speurneus
Speurneus

marions schreef:Zo'n kuch herken ik... :D
Klinkt als een rochel vanuit de tenen!
Nick doet het altijd wanneer hij uit het water komt en zijn bekkie iets te lang heeft open gehad!
Ja.......zo één bedoel ik :D
Afbeelding

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017

rimanime
Speurneus
Speurneus

Els schreef::D :D :D De meeste jongens die Achmed heten zijn doodsbang (en vies) van alles wat op 4 poten door het leven gaat :D . En dan nog zo'n grote teddybeer die in je knieholte moet kuchen..
Het was echt zo komisch maar sommige dingen moet je gewoon zien. Ook de houding van die jongen na afloop. Hij schaamde zich t.o.v. zijn maatjes maar wilde toch cool blijven :wink:
Afbeelding

Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

:lol: :lol: :lol: Blaffende honden bijten niet maar kuchende honden... daar zeggen ze niks over :confused:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Oh heerlijk, wat kun je dan extra van je hond houden op zo'n moment. Achmed houd zeker van honden, ik heb ze mee gemaakt in de tram als ik naar een school in Amsterdam moest.
Al was het nog zo druk, ik kreeg altijd de hele achterste rij voor mijzelf als ik er met Toosje ging zitten. :lol:
rimanime
Speurneus
Speurneus

Nino&Toosje schreef:Al was het nog zo druk, ik kreeg altijd de hele achterste rij voor mijzelf als ik er met Toosje ging zitten. :lol:
Moet je nagaan als je er met 3 gaat zitten........heb je de hele wagon voor je alleen :D
Afbeelding

Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

:lol: hahahahaha wat een geweldig verhaal :lol: . Ik zie het echt zo voor me!!! Super.
Leuk dat je dit even met ons wilde delen!!! :)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

rimanime schreef:
Nino&Toosje schreef:Al was het nog zo druk, ik kreeg altijd de hele achterste rij voor mijzelf als ik er met Toosje ging zitten. :lol:
Moet je nagaan als je er met 3 gaat zitten........heb je de hele wagon voor je alleen :D

Ik ben wel een keer met Nino naar Amsterdam geweest, moest een workshop geven.
Stonden er in een bus twee marokkaanse ( ja sorry, kan er ook niets aan doen ) de buschauffeur uit te schelden. Niet te kort, en het taal gebruik en met een hele harde stem.
En ik hoorde de buschauffeur maar zeggen: Ja dames en nu de bus verlaten. Dames, uit mijn bus. Dames ik moet verder".
Ze verstonden denk ik geen nederlands :? want ze bleven intimideren.
Ik moest niet eens met de bus mee, maar ik heb heel zachtjes tegen Nino gefluisterd dat er poesjes in de bus zaten ( bedoelde eigenlijk een paar katten, maar daar reageert hij niet op) . Toen maakte ik hem los , hij dook de bus in en de meiden doken de bus uit. Toen riep ik Nino terug, gaf hem een koekje, wenste de chauffeur een prettige voorzetting en vervolgde mijn weg. Voor de gein ben ik nog even een tijdje achter de meiden aan gelopen, maar die begonnen steeds harder te lopen. :lol: Die kon ik op een gegeven moment gewoon niet meer bij houden.

Ik deed helemaal niets :engel:
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

hahahahaha wat een verhaal weer!

Wij hadden hier laatst een 'meneer' die in een steegje een enooooooorme boer liet, echt smerig gewoon. Mijn moeder en ik reageerden gelijk me zoho, niks gebroken?
Hij werd erg rood en stamelde een sorry :lol:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

:lol: :D Geweldig.
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Nino&Toosje schreef:
rimanime schreef:

Ik ben wel een keer met Nino naar Amsterdam geweest, moest een workshop geven.
Stonden er in een bus twee marokkaanse ( ja sorry, kan er ook niets aan doen ) de buschauffeur uit te schelden. Niet te kort, en het taal gebruik en met een hele harde stem.
En ik hoorde de buschauffeur maar zeggen: Ja dames en nu de bus verlaten. Dames, uit mijn bus. Dames ik moet verder".
Ze verstonden denk ik geen nederlands :? want ze bleven intimideren.
Ik moest niet eens met de bus mee, maar ik heb heel zachtjes tegen Nino gefluisterd dat er poesjes in de bus zaten ( bedoelde eigenlijk een paar katten, maar daar reageert hij niet op) . Toen maakte ik hem los , hij dook de bus in en de meiden doken de bus uit. Toen riep ik Nino terug, gaf hem een koekje, wenste de chauffeur een prettige voorzetting en vervolgde mijn weg. Voor de gein ben ik nog even een tijdje achter de meiden aan gelopen, maar die begonnen steeds harder te lopen. :lol: Die kon ik op een gegeven moment gewoon niet meer bij houden.

Ik deed helemaal niets :engel:
Boefje! :eusanaughty:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie