Dinsdag komt ze!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Donja

Dinsdag komt ze!

Ongelezen bericht door Donja »

Ik kan bijna niet meer wachten. En omdat iedereen in mijn omgeving onderhand al gek wordt van de hondenverhalen moet ik het nu hier maar even kwijt.
Dinsdag kunnen we onze pup ophalen bij wunderingheights (ja heb toch gekozen voor een andere fokker). Morgen gaan we een pupje kiezen aan de hand van een gedragstest.
Spannend!!! Heeft iemand ook nog goede ideeën om de bench in het begin te verkleinen?

Groetjes Donja
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Zyva komt ook bij Wundering Heights uit Wamel vandaan. Jij krijgt dus een zwart labje waarvan Molly de mama is? Heb de foto's op de site gezien. Wat een moppies!
Je kunt de bench in het begin verkleinen door een plank of een doos in de bench te zetten. Heel veel succes og met aftellen en alvast veel plezier met je pup! Heb je al een naam?
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Donja, gefeliciteerd! Morgen heel veel plezier met het kiezen van je favouriete pup, zal niet meevallen, ze zijn vast allemaal om op te vr..........

Wij hebben de bench voor Senna verkleind met Golden, een hele leuke grote, zachte knuffel van Ikea, waar ze heerlijk tegen ligt, op ligt etc.
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Imca schreef:Donja, gefeliciteerd! Morgen heel veel plezier met het kiezen van je favouriete pup, zal niet meevallen, ze zijn vast allemaal om op te vr..........

Wij hebben de bench voor Senna verkleind met Golden, een hele leuke grote, zachte knuffel van Ikea, waar ze heerlijk tegen ligt, op ligt etc.
Heel veel plezier alvast voor komende dinsdag, dat wachten is zoooo verschrikkelijk ;-) En ach, als ze omgeving straks je lieve pup ziet, hebben ook zij het nergens anders meer over :D

Hier ook zo met de bench, Golden van Ikea is erg geliefd bij baasjes en hondjes hihihi 8)
Voor de rest hebben wij de bench niet verkleind (de maat 107cm).. er liggen wat knuffels in met aan de ene kant een lekker kussen en de andere kant niks.. en ja hoor, ze ligt altijd aan de kant waar niks ligt ;-)
Bij ons geen probleempjes gehad in de bench van poepen of plassen..

Veel plezier en succes!!! :applaus:
Donja

bench gelukt en wachten is verschikkelijk

We hebben zaterdag het pupje uitgekozen. Het wordt een teefje. Een heel lief zacht meisje! Het wachten is echt een ramp... ik lig er serieus al wakker van... :shock:
Volgens mij als ik ooit zwanger word ben ik 9 maanden slapeloos... :confused:
We hebben vandaag de bench verkleind door er een houten schot in te hangen. Bedankt voor de tips.
Dinsdag ochtend gaan we haar lekker halen!
Oh ja ze gaat trouwens Tara heten!
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Leuke naam Tara! Nog 1 nachtje slapen en het is zover. Spannend hoor. De pp is uitgekozen aan de hand van een gedragstest begrijp ik. Was dit op jullie initiatief of die van de fokker? Werd bij ons nog niet gedaan nl.
Donja

Nou niet helemaal. De pups kregen allemaal een gedragstest omdat er ook een hondje naar stichting hulphond gaat. Er moest een hondje uitgekozen worden voor een autistische jongen. Nu hebben alle pups die test gehad en heeft dat wel meegespeeld in onze keus. De fokker hielp wel mee met beslissen maar uiteindelijk hebben we helemaal zelf onze keus gemaakt.
Ja nu nog 1 nachtje!!! Ik zou dinsdag of woensdag wel even posten hoe het hier gaat...
:applaus:
Plaats reactie