Pasja haar oren hangen sinds een weekje ongeveer weer op een rare manier (zie foto 1). Ze klappen naar binnen.
Maar als ik ze met mijn handen goed doe hangen ze zoals op foto 2, alleen blijft dit geen 5 min. zitten want dan flappen ze weer naar binnen.
Kent iemand dit verschijnsel of ervaring mee?
Even voor alle duidelijkheid, ik ben hartstikke gek op mijn kleine meisje en zou ze voor geen goud in willen ruilen. Pasja blijft Pasja en mijn oogappel
Maar dit vraag ik mij gewoon af... omdat ik ze op foto 2 toch stiekem wel mooier vind
Volgens mij heeft iedere hond dat? Tabor heeft het ook iig , geen idee of dat veranderd Ik kan me wel zo voorstellen dat de oren naar mate de hond groeit zwaarder wordt en daardoor een iets andere vorm aanneemt
nee ik denk idd dat ze die helicopteroren houdt.. heb gisteren gelezen dat dat komt doordat er een extra vouw inzit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet mooi vind, maar ja je doet er niets aan he
daantjuh85 schreef:Volgens mij heeft iedere hond dat? Tabor heeft het ook iig , geen idee of dat veranderd Ik kan me wel zo voorstellen dat de oren naar mate de hond groeit zwaarder wordt en daardoor een iets andere vorm aanneemt
Wij noemen dat de oren in vliegstand je kunt hier zeker iets aan doen bij een pup, nl een aantal dagen/weken met tape vastzetten.
Je vouwt ze open/dubbel naar de buitenkant en zet dat vast met een stukje tape. Wel zorgen dat wat nu dubbel zit aan de achterkant van hun oortjes mooi vlak ligt. De bedoeling is dat de oren zo in de goede stand blijven staan daarna. Maar sommige honden blijven eigenwijs en doen ze even hard weer in de vliegstand onze Famke was/is idem dito.
We denken nu maar zo is ze nu éénmaal onze Famke
Dat wordt plastische chirurgie
Ik vind haar schattig met en zonder flaporen en wie weet krijgt ze zo´n bol koppetje dat d´r oortje goed gaan en blijven staan
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007 27-11-2014