rode plek na tekenbeet
-
- Hele grote hondenneus
rode plek na tekenbeet
Ik ontdekte vandaag weer 2 teken bij Dizzy... Één plek is echt helemaal rood....
Nu weet ik dat bij mensen dan vaak antibiotica wordt voorgeschreven ivm lyme. Is dit bij honden ook noodzakelijk?
Nu weet ik dat bij mensen dan vaak antibiotica wordt voorgeschreven ivm lyme. Is dit bij honden ook noodzakelijk?
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Re: rode plek na tekenbeet
liesjeb schreef:Ik ontdekte vandaag weer 2 teken bij Dizzy... Één plek is echt helemaal rood....
Als je hond besmet is met lyme is een AB-kuur noodzakelijk.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Zo rood als ik het gisteren heb gezien, had ik nog nooit gezien... Het midden was redelijk normaal van kleur maar er omheen was behoorlijk rood... Vandaag ziet het er al een stuk beter uit! Ik heb even gebeld naar de da, en zij zeggen dat als het wegtrekt, je er niets mee hoeft te doen.
Vrijdag mag Dizzy sowieso nog even voor entingen naar de da (de bofkont mag over een paar weken gezellig mee naar Duitsland!
) dus dan kan ik er altijd even naar laten kijken als ik het niet vertrouw 
Vrijdag mag Dizzy sowieso nog even voor entingen naar de da (de bofkont mag over een paar weken gezellig mee naar Duitsland!

Met dank aan Monika

-
- Speurneus
-
- Speurneus
Ehhh... Ik heb tot half 1 jachttraining. Dus ik kan daarna naar jou rijden maar je mag ook deze kant op komen als je wilt. Zeg het maar!!liesjeb schreef:Yes, wij hebben er al veel zin in! Waar gaan we eigenlijk wandelen?mullermariska schreef:Gelukkig maar!! Tot zondag!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
- Hele grote hondenneus
Ik wil best jullie kant op komen, maar zijn er ook stukken waar het niet super druk is met andere honden? Daar had ik namelijk nog niet overna gedachtmullermariska schreef:Ehhh... Ik heb tot half 1 jachttraining. Dus ik kan daarna naar jou rijden maar je mag ook deze kant op komen als je wilt. Zeg het maar!!liesjeb schreef:Yes, wij hebben er al veel zin in! Waar gaan we eigenlijk wandelen?mullermariska schreef:Gelukkig maar!! Tot zondag!