Vakantiehuisje In Hellevoetsluis
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Vakantiehuisje In Hellevoetsluis
In de zomer gaan wij een midweekje naar Hellevoetsluis omdat mijn man daar dan werkt.
-Heeft iemand nog (losloop) wandeltips?
-Als ik een keer naar het zwembad wil met mijn kleine kinderen zou ik Joep dan eventjes alleen in het vakantie huisje kunnen laten? Hij kan het thuis heel goed, maar is daar natuurlijk in andere omgeving/huis?
-Heeft iemand nog (losloop) wandeltips?
-Als ik een keer naar het zwembad wil met mijn kleine kinderen zou ik Joep dan eventjes alleen in het vakantie huisje kunnen laten? Hij kan het thuis heel goed, maar is daar natuurlijk in andere omgeving/huis?
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

Je kan hem best alleen laten maar niet meteen, als wij naar een huisje gaan laten we Bommel ook wel alleen. Al bouwen we het wel versneld uit
eerst 5 minuten, half uurtje, uurtje, paar uurtjes.
Wat helpt is direct als je aankomt een flinke wandeling in de omgeving maakt en dan als hij flink moe is weggaan.
Wandeltips heb ik niet voor je. Groetjes Alice en Bommel
eerst 5 minuten, half uurtje, uurtje, paar uurtjes.
Wat helpt is direct als je aankomt een flinke wandeling in de omgeving maakt en dan als hij flink moe is weggaan.
Wandeltips heb ik niet voor je. Groetjes Alice en Bommel
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
http://www.hondenlosloopgebied.nl/index ... &Itemid=38" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien heb je hier iets aan...
Misschien heb je hier iets aan...
Groetjes Debby en een poot van Fayth
-
Michelle/Dinky
-
EricaM
- Speurneus

Hellevoetsluis ken ik niet, dus geen tips voor je.
Wat het alleen zijn betreft kan ik je vertellen dat wij Bram en vroeger Max gewoon de 1e avond al een paar uur alleen in het huisje konden laten hoor. Ze zijn/waren het thuis al gewend en ook op de vakanties gaat het altijd goed.
In ieder geval alvast heel erg veel plezier.
Wat het alleen zijn betreft kan ik je vertellen dat wij Bram en vroeger Max gewoon de 1e avond al een paar uur alleen in het huisje konden laten hoor. Ze zijn/waren het thuis al gewend en ook op de vakanties gaat het altijd goed.
In ieder geval alvast heel erg veel plezier.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
borisboef
-
HomePetsLove
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Toch even je topografie nakijken hoorborisboef schreef:Vlak voor de zeeland brug links hjeb je een strand van hellevoetsluis daar mogen honden los lopen, hier loop ik ook regelmatig met Balou

Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus