Dunne ontlasting door pens

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Donja

Dunne ontlasting door pens

Ongelezen bericht door Donja »

Vanmorgen heb ik voor het eerst een stukje van een rodi pensschijf aan Tara gegeven. Ik had ergens gelezen dat dit juist goed is voor de darmen. Nu heeft ze allen gelijk dunne ontlasting gekregen hiervan... Nu dacht ik dat ik ook ergens gelezen had dat dat normaal was? Nu kan ik het alleen nergens meer vinden... Kan ik haar nu nog wel een keer een stukje geven?
Dirk
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dirk »

Pens is orgaanvlees en van orgaanvlees kunnen ze aan de diarree raken. Heel normaal dus en je kunt het heel veilig nog eens geven, naarmate ze eraan gewend zijn kan het een volgend keer ook minder zijn of zelfs over raken.
The reason a dog has so many friends ... he wags his tail instead of his tongue.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik ben het helemaal met Dirk eens.
Ik zou wel even de ontlasting in de gaten houden maar de volgende keer wel weer gewoon geven.
Die van ons hebben ook nog steeds na het eten van pens wat dunnere ontlasting maar die krijgen ieder 500gr in 1x :wink:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Hier is ook na pens of orgaanvlees de ontlasting dunner.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Olly heeft geen problemen met pens maar ik geef het wel geregeld met een stuk bot (kipkarkas ofzo). Maar van een penslap alleen geraakt Olly gelukkig niet aan de dunne.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Van pens wordt idd de ontlasting vaak dunner.
Geen probleem, maar een tip die ik eens kreeg...de volgende maaltijd na de pens een kipmix geven. Dit maakt juist de ontlasting weer steviger. Bij Roxy werkt het goed.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

oke bedankt allemaal. Ik ben weer gerustgesteld. Heb Tara vanmiddag nogmaals een stukje pens gegeven. vanavond had ze gewoon goede ontlasting.
Plaats reactie