Gisteravond was onze lieve Floor niet echt lekker, ze wilde niet eten, en dat is wereldvreemd voor haar.
Haar temp opgemeten en die was 38.2, dus niet echt verhoogd.
De hele nacht wat gewaakt en haar in de gaten gehouden en vanmorgen weer getempt. 39.8 dus direct de DA gebeld.
Ik vond dat haar buik wat opgezet was en ze kon haar oogjes niet meer open houden.
Met een gepaste vaart richting Hengelo naar onze DA.
Coen heeft direct een echo gemaakt en daar zag hij het al.....................een baarmoederontsteking.
De assitente moest alle afspraken voor de komende 2 uur afzeggen en de ok werd direct in orde gemaakt.
Floor kreeg al wat spuitjes en toen ging ze onder zijl.
Ik heb mij in de tussentijd maar even vermaakt bij een vriendin/collega, die net om de hoek woont.
Na anderhalf uur ben ik weer naar de DA terug gegaan en daar was mijn meisje, nog een beetje sufjes maar een klein kwispeltje kon ervan af.
We hadden geen dag later moeten komen, want de DA vertelde toen hij de baarmoeder er uit had , de ontsteking knapte.
Floortje ligt nu heerlijk te slapen en heeft net twee boterhammetjes met wat smeerworst gegeten.
Ze heeft een speciaal hondenshirtje aan. Zo kan ze niet bij de wond en het houd haar warm. Een perfecte oplossing.