ik naar de DA

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
wobbetje

ik naar de DA

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ben zojuist naar de DA geweest. Vermits ik daar kind aan huis ben, kennen ze mij uiteraard goed. Dus de dr. komt mij halen in de wachtzaal en doet nogal uitgelaten tegen mij zo van, daar hebben we Wobbe, hallo dikke vriend hoe gaat het ermee..... ik liep hem straal voorbij... door de gang de praktijk in (mijn vrouwke bengelde er ook nog ergens achteraan :twisted: ) recht naar de kast waar de koekjes staan.
Klein probleempje.... ik moest eerst onderzocht worden en dan pas zou ik een koekje krijgen..... dus zo gezegd zo gedaan.... Omdat mijn vrouwke zich al maanden afvraagt waarom ik zo traaaaaaaag wandel en wij eigenlijk dé attractie van het dorp zijn, dacht ze dat ik misschien een probleem heb met mijn heupen.... Begint die DA daar wat aan mijn achterkant te frutselen.... poten strekken naar voor en naar achter en begint hij ook nog wat op mijn heiligbeen te duwen.. ik vond dat helemaal niet leuk en heb zelfs gepiept :shock: (ik dus ja.... met mijn behoorlijke pijngrens).
Dus het was overduidelijk , er zit sleet op mijn achterhand...
Met name op mijn rechterheup en op mijn linkerknie
Dus heb ik nu een spuit met anabolica gekregen en zal ik voorlopig niet mogen sporten zeker, vanwege dopinggebruik.... :D
Dan hebben ze ook nog in mijn oren gekeken, en als klap op de vuurpijl
mijn anaalklieren uitgeknepen :mad: :kots: eikes..... t was wel nodig want t vrouwke vond dat ik soms een raar geurtje bijhad :roll:
Uiteindelijk was alles klaar en heb ik een volledig zakje koekjes gekregen
:shock: . Het vrouwke heeft nog een ontstekingsremmer, een voedingssupplement voor gewrichten en ook nog andere voeding meegekregen...... Ze is er weeral een stukje armer :? geworden en ze heeft gezegd dat ik een duur hondje ben.... maar ze heeft het er wel voor over hoor....
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat is niet zulk mooi nieuws Wobbe, ik hoop dat jouw achterhand door de medicatie snel weer een stuk beter gaat voelen.
Sterkte mannetje.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Kan je ook niks aan doen man dat je een duur hondje bent,
Hoop wel dat het aanstonds beter met je gaat..... dikke knuffel van Guus en sterkte!!! Ook voor je Baasjes..... :)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ach Wobbe. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je en dat je niet zo snel meer naar de DA moet.
Afbeelding

bedankt Sharon !
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Veel beterschap Wobbe :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
santa_6396

Ongelezen bericht door santa_6396 »

dat zinnetje "een duur hondje"
hoeveel keer heb ik dat niet aan cookie gezegd :) met iedere keer erbij dat ik het er echt voor over heb :)

hopelijk helpt de medicatie!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

beterschap hoor lebbers van de 3 meiden misschien helpt dat een beetje als verzachting 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Plaats reactie