Probiotica

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Probiotica

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Roxy is nu ruim 6 maanden en heeft al diverse keren oor- en oogontsteking gehad. ook had ze 2 weken geleden zomaar 4 dagen behoorlijk diaree. Haar weestand is dus niet goed.

Daarom krijgt ze nu op advies van de DA een kuur van 2 weken Probiotica Phytonice. Iedere dag 2 lepeltjes die een kwartier moeten weken door de kvv heen.
Het spul is best duur (23 euro). Maar als het helpt, dan heb ik dat er natuurlijk wel voor over.

Kennen jullie dit? En heeft iemand het wel eens gebruikt? En....heeft het geholpen om de weerstand omhoog te krijgen? :confused:

Ook geef ik nu 2 keer per dag Puur Oor, zodat ze hopelijk geen oorontsteking meer krijgt. Dit is homeopatisch.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Groetjes, Monique
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik geef een paar x per week probiotica in de vorm van Kefir of Biogarde http://www.kefir.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Phytonice ken ik als merk van andere produkten zoals bijv. Liver Comp en Spleen Comp. Met deze produkten heb ik geen goede resultaten gehad (allergie Lola), maar wellicht boek jij een beter resultaat bij Roxy.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik heb zelf geen ervaring met probiotica in poeder vorm(geef geiteyoghurt en karnemelk) maar wil voor james dit wel gaan proberen.
ik weet dat op barfplaats er meer ervaring mee is en ook met meerdere(goedkopere?) merken.
je zou ook eichina force door haar drink water kunnen doen.
met collidiaal zilverwater worden ook goede resultaten gehaalt,maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.(barfplaats)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ik heb er ook geen ervaring mee maar vroeg me wel af hoe Puur oor bevalt?
Noah heeft ook regelmatig oorontsteking, wij moeten hem vooral in de zomermaanden blijven druppelen, maar nou doe ik dat natuurlijk liever met iets homeopathisch.
Ik wist niet dat zoiets Puur oor bestond.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

sharon66057 schreef:Ik heb er ook geen ervaring mee maar vroeg me wel af hoe Puur oor bevalt?
Noah heeft ook regelmatig oorontsteking, wij moeten hem vooral in de zomermaanden blijven druppelen, maar nou doe ik dat natuurlijk liever met iets homeopathisch.
Ik wist niet dat zoiets Puur oor bestond.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Fayth heeft ook geregeld oor ontsteking..
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Heb geen ervaring met Phytonice..
Fayth krijgt sinds 3 weken probiotica van Mifloran..
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Hier ook een (ex) gebruiker van Puur Oor. Bob had echt veel oorontsteking en toen ben ik Puur Oor gaan gebruiken en daar is het echt veel minder van geworden. Ik ben toen alleen gaan druppelen als ik zijn oren schoonmaakte. Ongeveer eens in de twee weken. Ik gebruik het nu al ruim een half jaar niet meer, en sindsdien heeft hij dit jaar nog maar 1 keer oorontsteking gehad.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Met beide merken heb ik ervaring.. Ik heb Puur spier en Puur pees gebruikt, en gebruik nu nog puur arthro, en ik ben daarover zeer tevreden! Het heeft echt goed resultaat bij Quincy!

De probiotica heb ik gekregen van mijn holistische DA, omdat Quincy haar darmen een beetje van slag waren na een AB kuur voor blaasontsteking.. De pot opgemaakt, en daar heeft Quincy zo goed op gereageerd, het heeft haar maag darmstelsel echt een boost gegeven.. Nu gebruik ik van het zelfde merk een andere vorm probiotica, ook weer na een AB kuur darmen van slag... En wederom zie je dat het haar enorm goed doet! Ik maak het potje op, en daarna stop ik weer mee, mag het lichaam het weer zelf doen... :wink:
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Bedankt voor jullie reacties.

Sharon... de Puur Oor gebruiken we pas 3 dagen, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Het is in ieder geval homeopatisch. Ik moet het nu 2 weken 2x daags gebruiken van DA en daarna (zoals in de bijsluiter staat) 1x per week. Kijken hoe het dan gaat.

Er zijn heel veel potjes van Puur. Bij een holistische DA te krijgen en zal ook wel online te kopen zijn.

Probiotica in de vorm van zuivel (biogarde, karnemelk) is natuurlijk wel stuk goedkoper. Ik ga Barfplaats weer bezoeken. Kijken wat ik daar vind, ook over de hoeveelheden en hoe vaak?? Door het vlees heen?
Heb ik weer wat te doen :D

Ik ga deze probiotica kuur van Phytonice natuurlijk afmaken en hoop dat het resultaat goed is. Ze heeft in ieder geval geen diaree meer.

Debby...is de probiotica van Mifloran ook zo duur?
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik had via een PB-tje ook nog de tip voor een probiotica gekregen, namelijk Protexin Pro-Soluble.
Ik heb wat gegoogled en dit lijkt me toch ook wel wat.

Ik maak nu de Phytonics af en misschien probeer ik in de toekomst de Protexin ook. De prijs is ongeveer hetzelfde. Maar veel goedkoper zal het toch niet lukken vrees ik.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Roxy11 schreef: Debby...is de probiotica van Mifloran ook zo duur?
Ik heb € 22.50 voor 100 ml betaald..
Zodra dit potje leeg is ga ik proberen in de vorm van zuivel.

Met Fayth ga ik ook puur oor proberen kijken of het helpt.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Roxy11 schreef:Bedankt voor jullie reacties.

Sharon... de Puur Oor gebruiken we pas 3 dagen, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Het is in ieder geval homeopatisch. Ik moet het nu 2 weken 2x daags gebruiken van DA en daarna (zoals in de bijsluiter staat) 1x per week. Kijken hoe het dan gaat.

Er zijn heel veel potjes van Puur. Bij een holistische DA te krijgen en zal ook wel online te kopen zijn.

Probiotica in de vorm van zuivel (biogarde, karnemelk) is natuurlijk wel stuk goedkoper. Ik ga Barfplaats weer bezoeken. Kijken wat ik daar vind, ook over de hoeveelheden en hoe vaak?? Door het vlees heen?
Heb ik weer wat te doen :D

Ik ga deze probiotica kuur van Phytonice natuurlijk afmaken en hoop dat het resultaat goed is. Ze heeft in ieder geval geen diaree meer.

Debby...is de probiotica van Mifloran ook zo duur?
Het is de moeite waard om het te proberen, ik zie dat het op internet ook verkrijgbaar is (bij Dursy Dog) dus dan ga ik het maar bestellen.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie