En dat tijdens je vakantie...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

En dat tijdens je vakantie...

Ongelezen bericht door francis v »

Jaja...denk je als oude blonde lab een rustige campeervakantie te hebben...doe je op de laatste avond mee aan de musical Annie.
Zitten er zomaar een tweehonderd man naar je te kijken :D terwijl ik aardig in mijn rol opging :lol:

Ik heb genoten van de vakantie....heerlijk rollen in het gras :D , lekkere snacks van de bazin :applaus: , elke dag meerdere keren naar het bos :klasse: eneh niet te vergeten...mijn kussen lag 's nachts tegen het hoge luchtbed aan van de bazin. Daar geniet ik echt van want wat deed die gekke bazin nou....als zij ging slapen en ze vond het koud (was af en toe wel wat fris) dan legde ze een grote handdoek over me heen...ik vond dat heerlijk want ik deed dan 1 oog open en gauw weer dicht om in een heerlijke droom weg te zakken. :slapen:

Oeps, ik dwaal af: terug naar de musical..afin de bazin's dochter deed fanatiek mee met het programma van het animatieteam van de camping en dus ook aan de auditie van de muscial. Er was nog een andere zwarte lab bij de auditie maar die bleef niet zo rustig als ik :D ...dus een dag later toen de rollen werden verdeeld..je raadt het als.....kreeg de bazin's dochter de hoofdrol :schreeuw:.
En ja hoor......ik moest ook mee naar de repetitie ..gelukkig maar 2 keer omdat ik zo goed wist wat ik moest doen :wink:

Toen was het zover......ik voelde me bijna een podiumbeest :D . Er werden in de zaal heel wat :foto: genomen. Om te laten zien hoe 'goed' ik was...zie de foto's van de bazin. Als ik het podium opging ging zij snel op haar knieen voor het podium zodat ik haar wel zag tussen al die andere mensen al deed ik af en toe of ik ook wel alleen afkon :grinnik: Afbeelding
Samen met Annie en de weesmeisjes :)

Afbeelding
Solo met Annie 8)

En ook nog een foto zodat jullie kunnen zien hoe ik de overige dagen heb doorgebracht....uitrustend van een wandeling in het bos..

Afbeelding
Best wel een lieve bazin heb ik....mijn kussen op de imperial meegenomen (paste niet meer in de auto), koelband om en ook nog een parasol terwijl er een waterig zonnetje was... :klasse:

Al met al was het een fijne vakantie...jammer dat hij alweer voorbij is :(

:blondpootje:
Banjer
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nou Banjer je hebt een heerlijke vakantie gehad :D Leuk hoor!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een talent heb jij Banjer :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

nou jij bent een bofkont heerlijk mee op vakantie en dan nog de hoofdrol in een musical
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Leuke fotos! :) :) En wat een rustige camping!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Je hebt vast veel 'hand eh poottekeningen' uitgedeeld 8) ! Wat een fijne vakantie zeg!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nou, jij bent echt een hele braverd!! Leuk hoor.
En ik had het wel willen zien, een auto die voor mij reed met een immens groot hondenkussen op dak. :D
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Banjer, je bent een super hond!
Wat zal je baasje trots op je zijn geweest.

Maar ja, voor wat hoort wat 8) , ze heeft je dan ook wel tijdens de vakantie lekker verwend. :D
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

COOL!!!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wauuwww er is nog een hele carriëre voor je weggelegd hoor. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Nou die heeft heerlijk genoten zo te zien!! :D
Groetjes Lisanne
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Ik vond die avond best wel wat vermoeiend vooral toen de bazin daarna moest omrijden omdat er een snelweg was afgesloten en dan ook nog in een file terrechtkomen. Gelukkig lag ik heerlijk zacht op de achterbank op het dekbed van de bazin. :)
Mijn eigen iets wat groot uitgevallen kussen werd ondertussen lekker fris en vooral uitgewaaid op het dak :D Auto's konden in de slipstream meerijden door het kussen :wink:
Tis idd een beetje te groot kussen maar ik was erbij dat de bazin ging kijken voor een nieuw kussen en ik vond deze geweldig want ik ging er steeds op liggen ook al legde de bazin ook andere exemplaren neer. Tja als je als lab zelf je keuze mag maken dan ga je voor het grootste toch 8)

Het veld(je) waar we op stonden was de 1e week heel rustig en de 2e drukker. Ook gezellig maar de 1e week kon mijn bazin lekker tennisballen gooien terwijl niemand daar last van had en de 2e week deed ze dat ook wel maar iets minder ver. Ik was uiteraard zo'n schatje dat niemand last van mij hebt gehad :D .

Vandaag is mijn bazin weer begonnen met werken...toen ze thuiskwam heb ik haar heel enthousiast begroet en ze was gelijk weer blij want ze had helemaal geen zin om te beginnen....goed he van mij :wink:

Ik ga nu gauw stoppen want ik hoor al dat de bazin mijn etensbak pakt (metalen bak/stenen grond) en jullie weten, labs en eten....dan bestaat de rest van de wereld even niet meer :wink: :hehehe:

see you later labbies 8)
Banjer
:blondpootje:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Amai Banjer; da's een hele belevenis geweest zo te lezen! Fijn hoor!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Plaats reactie