Eerst hadden zij er eentje maar begin dit jaar ergens is nummer twee erbij gekomen.
Heel leuk allemaal, maar sinds april dit jaar slaan ze bij wat ze ook maar horen aan als ze in de tuin zitten, en dat zitten ze nogal vaak

En dat gaat dan echt over periodes tussen 's morgens vroeg tot 's avonds laat en ik hoor van de buuf eigenlijk nooit een correctie oid richting de honden over het blaffen.
Ik ben er maar heen gegaan, redelijk gesprek gehad en toen was het twee weken best stil.
Maar nu begint het weer, de hondjes worden even voor achten in de tuin gemikt waar ze de hele boel bij elkaar blaffen, daarna vertrekt zij naar haar werk en zitten ze de hele ochtend te wolven met z'n tweetjes.
Harstikke zielig voor die hondjes, maar ook niet zo best voor mijn nachtrust

Hebben jullie misschien nog tips wat ik meer kan doen zonder gelijk ellende (ruzie) te veroorzaken?
Als ik volgende week een andere dienst heb ga ik er weer naar toe als de heer des huizes ook thuis is, ik heb namelijk niet het idee dat het haar veel boeit.
Maar lastig is het wel, je wilt geen ruzie veroorzaken maar ook weer graag van de overlast af.