Hou je hond dan vast!!!
-
Anjess
Hou je hond dan vast!!!
Ik had vandaag, samen met mijn man die vakantie heeft,een heerlijk ontspannen wandeling in mijn gedachten.Dus wij naar het hondenstrand hier in de buurt.Het was natuurlijk geen strandweer voor mensen om te bakken dus is het wat drukker met mensen die er met hun hond komen.Na zo'n 1,5 uur heerlijk op het strand te hebben gelopen en de honden heerlijk met andere honden hebben gespeeld,liepen we terug naar de auto.Ongeveer 200 meter van de auto vandaan,nog op het strand zien we al wat schermutselingen.En we horen veel geroep en geschreeuw.Wat dichterbij gekomen roept er een Belg naar ons dat wij onze honden vast moeten doen.....Eh...het is hier een hondenstrand dus ze mogen los en die van hem liep ook los dus ik zou niet weten waarom ik die van mij vast moet maken.Dus ik roep dat ook naar die man.En wat krijg ik voor antwoord??!!"Die van mij is nog agressief en valt alles aan wat maar naar hem kijkt,hij heeft net al een Berner Sennen te pakken gehad"
Ja,hallo.....zou je dan niet zelf je hond vast maken,die van JOU is agressief NIET die van ons.ar zijn reactie daarop was dat hij ook graag zijn hond eens los wilde laten op het strand.
Mijn man zei dat ik maar wijzelijk mijn mond moest houden,we waren toch al bijna bij de auto.Maar we hebben met verbazing naar de andere honden op het strand gekeken.Naar alle baasjes riep die man hetzelfde als naar ons.Sommige mensen zal ik nooit begrijpen.........
-
renate
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

-
Roos
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
wij willen morgen naar het strand met onze twee meiden en nu ben ik héél benieuwd waar dit hondenstrand ligt want op het internet kan ik maar weinig plekjes vinden waar je met de honden los in deze periode mag komen
We komen uit Limburg ik zou het dus jammer vinden als de dames nergens los mogen 
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

-
santa_6396