Tandjes wisselen
-
Donja
Tandjes wisselen
Gisteravond zag ik in eens dat er al een voortandje uit is bij Tara. Vanmorgen nog één! Echt een grappig gezicht. Maar nu vraag ik me af of dat soms ook diarree kan veroorzaken aangezien Tara vorige week vrijdag diarree had wat duurde tot en met zondag... Iemand hier ervaring mee?
-
Donja
-
renate
- Speurneus

Door het wisselen kunnen ze weleens een tandje inslikken en bloed daar kunnen ze wat diarree van krijgen en soms ook wat misselijk van zijn.
Om het wisselen wat te verzachten kan je een ijskong geven, een bijtring koelen of een natte,koude handdoek. Dit verzacht de pijn een beetje van het wisselen.
Gelukkg is de diarree al over maar mocht het terug kOmen dan weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken. Met diarree wel zorgen dat er goed gedronken word omdat ze veel vocht verliezen.
Om het wisselen wat te verzachten kan je een ijskong geven, een bijtring koelen of een natte,koude handdoek. Dit verzacht de pijn een beetje van het wisselen.
Gelukkg is de diarree al over maar mocht het terug kOmen dan weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken. Met diarree wel zorgen dat er goed gedronken word omdat ze veel vocht verliezen.
-
Donja
Bedankt voor de tips! Ik heb vandaag al washandjes in de vriezer gedaan en een bijtring bij de dierenwinkel gekocht. Ze heeft er wel echt last van want ze doet niks anders als de hele dag bijten. Vanmiddag zag ik ook al bij een ander tandje wat bloed zitten, dus het gaat nu sneller denk ik. Ben wel gerustgesteld dat de diarree dus door het wisselen kan komen...
-
Donja
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
lucievd
- Hele grote hondenneus