Vrouwke vond er vandaag niks beter op dan alles te beginnen stofzuigen en schrobben.... . Ik vond dat ik haar daarbij moest helpen... ben dan begonnen met overal in de weg te gaan staan

nochtans heel stil , gewoon om in het oog te houden of ze wel elk plekje stofzuigde... zelfs op de meest onmogelijke plaatsen zat ik ergens tussen de stofzuiger , het vrouwke , een muur en een kast.... en daar deponeerde ik dan mijn balletje....want dat moest het vrouwke dan ook nog even weggooien zodat ik er achteraan kon....

. Na herhaaldelijk een diepe zucht van het vrouwke werd ze uiteindelijk boos

en zij dat ik weer geen oren had vandaag...... Volgens mij ziet ze niet goed hoor.... ik heb er namelijk twee... al tien jaar.....
En toen begon ze te schrobben.... dat vond ik nog leuker.... Elke keer toen ze zei dat ik ergens moest gaan liggen, deed ik dan net alsof ik braaf luisterde om dan enkele tellen later toch weer in de weg te staan....

Vrouwke kon er echter niet meer mee lachen en nu bleek ze nog slimmer te zijn dan ik ook !

Ze sloot de leefkamer af met een paar stoelen zodat ik niet meere door kon.... ben dan maar met een diepe zucht gaan liggen met mijn meeste zielige blik....toen het vrouwke dan even aan het wachten was tot alles droog was ben ik al kwispelend (lees al shakend) naar haar gerend, heb mijn lief kopje op haar schoot gelegd , haar aangekeken zo van : hi hier ben ik weer.... een ongelooflijke dweilkus gegeven en voila het vrouwke was weer helemaal

Dat was weer netjes geregeld.... ik ben toch een echte charmeur al zeg ik het zelf