schoonmaak

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

schoonmaak

Ongelezen bericht door wobbetje »

Vrouwke vond er vandaag niks beter op dan alles te beginnen stofzuigen en schrobben.... . Ik vond dat ik haar daarbij moest helpen... ben dan begonnen met overal in de weg te gaan staan :twisted: nochtans heel stil , gewoon om in het oog te houden of ze wel elk plekje stofzuigde... zelfs op de meest onmogelijke plaatsen zat ik ergens tussen de stofzuiger , het vrouwke , een muur en een kast.... en daar deponeerde ik dan mijn balletje....want dat moest het vrouwke dan ook nog even weggooien zodat ik er achteraan kon.... :twisted: . Na herhaaldelijk een diepe zucht van het vrouwke werd ze uiteindelijk boos :evil: en zij dat ik weer geen oren had vandaag...... Volgens mij ziet ze niet goed hoor.... ik heb er namelijk twee... al tien jaar.....
En toen begon ze te schrobben.... dat vond ik nog leuker.... Elke keer toen ze zei dat ik ergens moest gaan liggen, deed ik dan net alsof ik braaf luisterde om dan enkele tellen later toch weer in de weg te staan.... :D Vrouwke kon er echter niet meer mee lachen en nu bleek ze nog slimmer te zijn dan ik ook ! :confused: Ze sloot de leefkamer af met een paar stoelen zodat ik niet meere door kon.... ben dan maar met een diepe zucht gaan liggen met mijn meeste zielige blik....toen het vrouwke dan even aan het wachten was tot alles droog was ben ik al kwispelend (lees al shakend) naar haar gerend, heb mijn lief kopje op haar schoot gelegd , haar aangekeken zo van : hi hier ben ik weer.... een ongelooflijke dweilkus gegeven en voila het vrouwke was weer helemaal :verliefd1: Dat was weer netjes geregeld.... ik ben toch een echte charmeur al zeg ik het zelf
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Toon je je goede wil is het weer niet goed Wobbe. Volgende keer mag je misschien wel helpen dweilen of ramen lappen, dan kan je zo fijn met water in de emmer spelen :twisted:.
Je bent wel een schatje dat je dan niet de kamer inkomt, door de stoelen heen. Daar kan een zeker iemand hier nog wel wat van leren zo nu en dan.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Is het toch nog goed gekomen tussen jou en het vrouwtje :D Je kan gewoon niet lang boos blijven :verliefd1:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Haha Wobbe; jij curieuzeneuzemosterdpot! Zo nieuwsgierig ja als 't vrouwtje aan 't poetsen is :). Olly Bolly vliegt dan bij het stofzuigen van mand naar zitzak en omgekeerd want oh weet als ik in de buurt kom met de stofzuiger ... dan vliegt ze meteen weg (beetje schrik)! Als ik dan ga poetsen, dan blijft ze lekker stil in haar mandje/zitzak liggen, zoals eigenlijk altijd hier binnen ;).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

haha, Olly is dan wel een héél braaf Labje hoor.... Wobbetje heeft helemaal geen schrik van de stofzuiger hoor.... integendeel .... door al zijn nieuwsgierheid heeft hij al een kennisgemaakt met de zuigmond.... :D en nog heeft hij geen schrik....
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:boogie: :boogie:
Go Wobbe! Go Wobbe!
Ja, jij kunt zo mijn vriend zijn. Ik doe precies hetzelfde. Vooral lekker in de weg staan, mijn speelgoed op de plek leggen dat gepoetst wordt en vooral goed opletten of mijn vrouwtje geen hoekje vergeet! En idd gaan liggen als ze het zegt, maar dan weer stiekem naar haar toe sluipen :twisted:
Het toefje op de taart is tenslotte over de pas gedweilde keukenvloer lopen met pootjes waar altijd een klein beetje stof aanzit van het wandelen :twisted:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D Wobbe toch :D
Keo kan ook heel goed in de weg staan tijdens het poetsen. Toen hij klein was viel hij altijd de stofzuiger aan, dus toen heb ik hem geleerd dat hij iets lekkers krijgt als hij dat niet doet. Dus tja, nu zorgt hij dat ik hem niet vergeet door steeds voor me te gaan staan :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie