Gabber ik mis je !
Gabber ik mis je !
[img][img]http://i735.photobucket.com/albums/ww359/sylvia_037/DSC_1291-1.jpg[/img][/img]
Het is alweer 1 jaar en 2 maanden geleden dat ik afscheid heb moeten nemen van Gabber, en het doet nog steeds pijn.
Ik mis hem nog iedere dag.
Lieve gabber ik hoop echt dat het nu goed met je gaat daar boven!
afgelopen week heb ik een nieuw puppy genomen, en hoop dat ik daar net zoveel plezier aan zal beleven als aan gabber.
Gabber zal ik nooit vergeten!
Het is alweer 1 jaar en 2 maanden geleden dat ik afscheid heb moeten nemen van Gabber, en het doet nog steeds pijn.
Ik mis hem nog iedere dag.
Lieve gabber ik hoop echt dat het nu goed met je gaat daar boven!
afgelopen week heb ik een nieuw puppy genomen, en hoop dat ik daar net zoveel plezier aan zal beleven als aan gabber.
Gabber zal ik nooit vergeten!
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Lieve Sylvia, Gabber heeft het heel goed boven. Ik kan het weten want ik heb Youri daar gezien.
Gabber vergeten.... dat is onmogelijk want liefde is oneindig. Geniet van je lieve kleine kereltje, hij heeft zoveel liefde nodig en hij zal jouw ook weer zoveel liefde teruggeven dat je de zon weer zal zien gaan schijnen.
Knuffel voor jou van mij.
Veel liefs van Alice.
Gabber vergeten.... dat is onmogelijk want liefde is oneindig. Geniet van je lieve kleine kereltje, hij heeft zoveel liefde nodig en hij zal jouw ook weer zoveel liefde teruggeven dat je de zon weer zal zien gaan schijnen.
Knuffel voor jou van mij.

Veel liefs van Alice.