Verdrietig

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Verdrietig

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Hoi,

Ik voel me een enorme muts....maar ik ben helemaal van slag. Ik heb Milow net naar het hondenpension gebracht voor 12 dagen. Het is een prima pension, van zijn eigen fokker. Zijn vader loopt daar rond...en het zag er allemaal prima uit. De medewerkers waren lief en betrokken en ik kreeg alle info die ik wilde. En dan rijd je naar huis....zonder hond. Nooit gedacht dat het me nog zoveel zou doen. Herkennen jullie dat? Vanavond zit hij in een kennel alleen en morgen gaan ze kijken in welke groep hij kan en of hij iemand in zijn kennel kan hebben. Ik denk dat dit geen probleem is, aangezien het een sociale hond is. Nu zit ik thuis en denk ik....oh zou hij me missen? Doe ik hier wel goed aan? Ik vind het toch zielig een hond in een kennel....of is dit niet zo zielig? Ik heb nooit eerder een hond gehad. En ik wilde na drie jaar geen vakantie, toch 1,5 week weg.

Ik hoop dat er mensen zijn die zich in mijn verhaal herkennen en die me kunnen geruststellen dat een hond 12 dagen pension heus wel overleefd....(weet ik wel, maar toch)

Ik ben gewoon zo dol op die kleine bruine boef! :D
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Misschien heeft Hij daar wel de tijd van zijn leven.
Maar ik ben een nog grotere muts, geen haar op mijn hoofd dat erover denkt om Rico naar een pension of naar vrienden of waar dan ook te brengen :oops: .
Ik zou het niet overleven :(

Geniet van Je vakantie, 1,5 week is zo voorbij en dan zijn Jullie weer samen.
Groetjes Lucia
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

HEEEL herkenbaar! Ik ben net terug van vakantie en Zyva is 16 dagen in een pension geweest. Vond het ook vreselijk. Heb manlief haar weg laten brengen, kon het niet opbrengen, was bang dat ik in janken uit zou barsten. Gelukkig zit onze vakantie er inmiddels op en is Zyva weer lekker thuis en ze heeft het heerlijk gehad. Ze zat met 2 vriendjes in een kennel en heeft de tijd van haar leven gehad. Wat me ook op viel was dat ze helemaal niet hoefde te wennen toen ze weer thuis was, onze kat was altijd een dagje van slag als we die weer ophaalden, maar Zyva niet, alles was gewoon net als voor de vakantie. Ik was ook bang dat ze niet meer zo goed zou luisteren maar ook daar merk ik niks van. Al met al heel erg mee gevallen dus en voor herhaling vatbaar. Veel sterkte, 1,5 week is om voor je het weet!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik zou er niet aan moeten denken. Dus bij ons gaat ie gewoon mee :wink:

Maar ik hoor ook vaak verhalen dat hij de tijd van z'n leven heeft hoor..Dus dat valt voor hem wel mee. Dus zelf ook genieten hoor, anders heb je alsnog niets aan je vakantie 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Milow heeft het daar vast naar zijn zin hoor Anna :) Natuurlijk is het even gek en vervelend, maar misschien nog wel meer voor ons dan voor de hond. En wat ik altijd een geruststellend idee vind, is dat honden geen besef hebben van tijd, dus of ze er nu 1 dag zitten of een paar, dat merken ze niet echt. En ik weet zeker dat Riet en de rest goed voor hem zorgt.

Mijn Pien gaat morgen trouwens een dagje naar de dagopvang, wie weet komen ze elkaar wel tegen 8)

Geniet van je vakantie, komt allemaal goed!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

herkenbaar,roef is sinds hij hier is steeds mee geweest op vakantie.
dit jaar zou het niet anders zijn,zelfs met james er bij.
maar stiekem rezen er ook wel wat bezwaren :oops:
we zijn mensen die graag naar musea gaan en na 2 jaar zonder hadden wel zo iets van hmmm.
ook de voeding(barf) is met 2 honden net wat lastiger ook al is frankrijk een barf wahalla :D
boodschappen is ook lastiger om te halen,begrijp me goed doen we graag en is uiteindelijk altijd wel opgelost.

tja en toen kreeg ik een aanbod die ik niet af kon slaan,de mannen gaan logeren bij grote vriend foppe(collega lab. :D ) die samen woont met 3 beren(new foundlanders),ruimte genoeg daar en luxe vervoer(busjes met kennels en ventilatie én airco) naar heerlijke losloop gebieden.
roef gaat samen met foppe veel fietsen en de hap waar ze aan gewend zijn wordt daar ook geserveerd.
tja hoe slecht kun je het hebben als labje :roll: en 2 weken zijn zó weer voorbij toch?

maar missen zal ik ze...heel erg :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat helpt hoor!
Inmiddels heb ik een beetje afleiding want de kelder is volgelopen met water....dus ik ben emmertjes aan het scheppen :(
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Anna&Milow schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties, dat helpt hoor!
Inmiddels heb ik een beetje afleiding want de kelder is volgelopen met water....dus ik ben emmertjes aan het scheppen :(
Zo veel traantjes al gelaten ????
Groetjes Lucia
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

lmolen schreef:
Anna&Milow schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties, dat helpt hoor!
Zo veel traantjes al gelaten ????
:D

(Nee flauw, balen dat je wateroverlast hebt! Succes daarmee!)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent! Dat zou ik ook zijn. Wij zijn nog niet op vakantie geweest sinds we de honden hebben. Maar omdat Trix veel te bang is voor vreemde mensen en omgevingen zullen we haar ook niet ergens te logeren kunnen laten. Miep wel, die aard volgens mij overal en met iedereen.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Heel herkenbaar! (Succes met hozen ook)

Ik weet nog dat we Pandora voor het eerst naar 'de jongens' brachten, inmiddels ons vaste oppasadres. Bijna in tranen reden we weg voor een weekendje zonder hond. We hebben vrijdag nog gebeld, zaterdag twee keer en zondag ook nog terwijl we ze zondagavond weer op kwamen halen :roll:
Vreselijk vonden we het!
Pandora en Ramses gaan twee keer per jaar een weekendje uit logeren en dat is meer dan genoeg. Voor ons dan want de dame en de joker hebben het prima naar hun zin :D Ze hebben het zo voor elkaar dat ze 's nacht op het waterbed liggen te snurken en dat één van 'de jongens' op het logeerbed ligt om ruimte te maken :? Hoe goed kan je het hebben als "logeer Labrador"? 8)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

ik zou mijn kleine bruine vriend ook ontzettend missen als hij niet mee zou gaan! (daarom gaat ie altijd mee ;)) wij blijven altijd in nederland op vakantie dus lekker makkelijk :D

veel sterkte! Kan me voorstellen dat je je rot voelt :( maar honden hebben geen tijdsbesef en 2 dagen is voor hun het zelfde als 2 weken ;)
Jelmer-vr

Ongelezen bericht door Jelmer-vr »

Haha zou ik ook herkennen !

Wij brengen 'm niet weg omdat we niet zonder 'm willen (en kunnen :D)
Maar vrienden van ons die doen het wel, en die wil na de vakantie amper terug omdat ze het daar enorm naar dr zin heeft haha
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Heel erg herkenbaar :)
Zelf ga ik zelden weg, de laatste keer was 3 daagjes in het voorjaar, en de keer daarvoor toen zeven jaar geleden :oops:
Nou zie ik het ook van de andere kant, mijn hondjes komen ook hier op vakantie...en ik moet heel eerlijk zeggen dat ze allemaal hun baaskes niet missen, en het heel leuk vinden om hond te zijn in een roedel.
Maw, het is toch meer een mensenprobleempje he...wij missen onze sjmiegels, maar andersom is dat zeker niet het geval :wink:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Inderdaad, vooral als er meerdere honden zijn is het nog veel leuker!
Ik ken het ook van de andere kant en ik weet dus dat ze mij absoluut niet missen... dat helpt wel een beetje :D
Ik had laatste drie weken de broer van Pandora, toen we hem hadden thuisgebracht was hij wel heel bij om mijn ouders te zien maar zou hij zo weer achter die andere twee in de auto springen om met ons mee terug te rijden. Zo erg had hij ze gemist :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik heb er nog geen ervaring mee. Tot nu toe ging Chester altijd mee.
Ik kan me wel voorstellen dat jij het moeilijk hebt. Maar het zal zeker goed gaan en Milo zal het heel leuk en gezellig hebben. Geniet van je vakantie en
verheug je al op het moment, dat je hem weer komt ophalen. Succes.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Plaats reactie