Een heerlijke middag

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Een heerlijke middag

Ongelezen bericht door Saskia »

Vanmorgen na het zwemmen (ik zwem bijna elke ochtend in het buitenbad) zat ik een beetje sip te zijn in huis. Sinds we terug zijn van vakantie ben ik (meer dan) fulltime bezig met de hondenplons, en vanmorgen kon ik me negens toe zetten.Ik moest boodschappen doen, maar ik had geen zin, geen zin om klusjes te doen kortom: ik zat maar een beetje te hangen achter de pc.
Ik heb Benco zijn tuig omgedaan, de heupband en de rugzak opgezocht en ik ben gaan lopen. Hier in het dorp kun je geen boodschappen doen, dus op naar Alphen.
We liepen ruim 5km en we waren bij het winkelcentrum. ik haalde wat bij de kippenslagerboer en bij de groente man en natuurlijk een lekker bot voor Benco bij de dierenwinkel. Tot slot gingen we naar de visboer en kochten een haring en een broodje zalmsalade. we deelden samen de haring en daarna liepen we weer naar huis!
Nu zit ik even lekker op de bank met de iPad en Benco ligt lekker te slapen!

Zometeen ga ik weer lekker verder met de voorbereidingen voor de hondenplons!
(ik hoef geen stapjes meer te doen, de teller staat op 16736 ;))
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Hahah...ik ken het gevoel. Ik heb een vrije dag vandaag en was van alles van plan maar op een of andere manier plof ik steeds op de bank met de laptop op schoot. Toch heb ik ondertussen de slaapkamers opgeruimd en schoongemaakt, wasje opgehangen, boeketten in vazen gezet, keuken opgeruimd, afgewassen etc.
Toen de zon wat langer bleef schijnen gauw een tuinkussen gepakt en op m'n buik met m'n blote voeten in het gras heerlijk wat weekbladen gelezen. Banjer vond het geweldig dat zijn bazin in het gras lag. Hij ging gelijk op zijn rug liggen rollen. Het blijft een geweldig gezicht die blonde malloot met 4 poten in de lucht ...net of hij aan het zonnen is. Voor een randstadtuin was het lekker rustig (veel buren op vakantie). Heerlijk..tot Banjer zijn laatst verzonnen geluid weer ten hore tentoonspreid...pffff het lijkt wel een beer. Ik denk dat het een toppunt van geluk is maar het klinkt wel vreemd als je het hoort. Ach....hij genoot en ik ook en dat zomaar op een vrijdagmiddag begin augustus :D

Straks lekker samen wandelen om de grote auto van mijn ex op te halen. Want vannacht wordt mijn roedeltje weer compleet....dan haal ik mijn dochter en mijn ex plus zijn gezin op bij Schiphol. Hij zet dan mij en mijn dochter weer thuis af...Banjer zal weer blij zijn om haar te zien.

Nu nog even verder met de schoonmaak in huis....zucht....de tuin is veel aantrekkelijker dan de woonkamer met stofzuiggeluid.

2 'luie' blondjes :braaf:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk als je baaldag zo wordt veranderd in een goede dag :)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

En het fijne van alles is dat de aanwezigheid van je heerlijke ondeugende mup zo veel invulling geeft aan zowel baal -als topdagen. Ik zou mijn lieverd niet meer kunnen missen in mijn leven met zijn altijd aanwezige vrolijkheid en enthousiasme :verliefd1:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie