Brave en zijn polder avontuur

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Brave

Brave en zijn polder avontuur

Ongelezen bericht door Brave »

Wij hebben Brave nog niet zo heel lang (lees 2 weken) en sinds deze week loopt hij super goed bij je aan de riem!
gister avond ging ik nog even een stukje wandelen met hem. in de regen en tijdens het bonken bonken van de house muziek ergens in de polder :D dus er was genoeg afleiding voor brave....
hij deed het echt super goed tot we bij de grote weg komen.... :shock:
we draaien ons om om langs de andere kant terug te lopen en opeens zet hij een hoge rug op en begint te grommen en blaffen naar iets :confused:
sta je dan in de middle of nowhere! niks te zien naar mijn idee.....
bij beter kijken staat daar een paard in de wei en een koe ernaast! hij ging toch te keer tegen deze 2! en maar mij in de gaten houden en op zijn achterpoten staan! hij dreef mij gewoon naar huis toe zowat..... ik maar trekken aan de riem om hem mee te krijgen en de rest van de weg bleef hij waaks of angstig.... achterom kijken..

even een kleine noot...katten? kleine kinderen? paraplu's? vogeltjes? maakt hem allemaal niks uit en doet hem niks... maar PAARDEN EN KOEIEN! (heeft hij nog nooit gezien denk ik dan?)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D wat kunnen ze toch angsthazen zijn he...

hier staat sinds kort een hangbuikzwijn in een wei, meestal is hij niet te zien,maar die ene keer dat Keo hem zag zette hij het ook op een angstig blaffen. Nu gaat iedere keer Keo zijn neus in de lucht als we er langs lopen en kijkt hij wat achterdochtig het weiland in of hij dat enge beest ziet... sufferd :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Soms zijn het echte helden :D
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

paarden en koeien zijn ook le-vens-gevaarlijk! 8) Net als vuilniszakken en mannen met lange jassen :D
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

zo stond wobbe een tijd geleden te plassen tegen een afspanning met daarachter kippen. Op dat ogenblik stonden ze nogal ver weg. Plots kwam er zo'n kakelende kip naar de afsluiting gerend. Wobbe draaide gewoon zijn kraantje dicht en kwam vlug naar mij om zich achter mij te verschansen...... :lol: :oops: :shock: (volgens mij hebben ze bij hem het jachtinstinct vergeten bij te leveren)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Rare grote beesten, die paarden en koeien :D

Miep gaat zich altijd vreselijk uitsloven als we langs koeien lopen. Kont omhoog en voorpoten vooruit, beetje rondspringen. Maar zodra er eentje haar kant op kijkt of in beweging komt vind ze het ineens wel heel eng. Dan gaat ze achter ons staan en springt tegen ons op. Watje!

Of een vogel die in de tuin zit, Miep zit dan heel ingespannen te kijken, staart stokstijf omhoog. Zodra de vogel weg vliegt springt Miep er op af. Echt zo van 'mazzel dat ie weg is, anders had ik 'm echt zoooo opgegeten!' Jaja, nogmaals watje :)
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Haha, comische verhalen :)

Vanmorgen had ik ook zoiets, liep nog in mn dromenland gedachten met Tabor de ochtendronde.. Poep en plasje hadden we gehad, dus ik liep op de automatische piloot verder lekker nog aan het "nadromen". Gaat Tabor toch ineens af (lees: blaffen!) hemeltje lief ik schrok me een ongeluk, stond daar een mevrouw in regenkleding te wachten op ik denk de bus.. Met een appeltjes tas.. Nou zn nekharen gingen pas dat we de hoek om waren weer omlaag :roll:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wil enCo schreef:paarden en koeien zijn ook le-vens-gevaarlijk! 8) Net als vuilniszakken en mannen met lange jassen :D
....en stenen schildpadden die minder gevaarlijk blijken te zijn als vrouwtje zij gaat aaien :shock: :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie