Mooi gemaakt hoor,scheelt weer he.
Nog wel even een vraagje,is de vloer niet te glad? anders heb je kans dat je hummel in één keer een schuiver maakt als hij naar beneden komt
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
margreet schreef:Nog wel even een vraagje,is de vloer niet te glad? anders heb je kans dat je hummel in één keer een schuiver maakt als hij naar beneden komt
Ik denk dat als iemand zo bezig is met de gezondheid van zijn viervoeter er over de vloer ook wel nagedacht zal zijn.
margreet schreef:Nog wel even een vraagje,is de vloer niet te glad? anders heb je kans dat je hummel in één keer een schuiver maakt als hij naar beneden komt
Ik denk dat als iemand zo bezig is met de gezondheid van zijn viervoeter er over de vloer ook wel nagedacht zal zijn.
er liggen ook tapijtjes beneden hoor , maar die had ik uit het beeld gelegd voor de foto, allemaal verschillende kleuren : rood, grijs.... was een beetje te kleurig voor op de foto
@phos4 : de fokker adviseerde mij om de pup geen trappen te laten lopen tijdens de eerste 8 maanden, ook niet in en uit de wagen springen, het is pas vanaf 12 maanden dat de gewrichten belast kunnen worden...
Sorry dat ik het vroeg hoor, maar ik zag ze niet en wilde alleen maar waarschuwen.
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Sorry dat ik het vroeg hoor, maar ik zag ze niet en wilde alleen maar waarschuwen.
Herman 70 schreef:Wat een prima oplossing.
maar wel handig bedacht
helemaal niet erg hoor je kon de tapijtjes ook niet zien hé !! enne .... een verwittigd labradorbaasje is er minimum 2 waard !!
ik vind het héél fijn en handig zo'n forum, om te kunnen genieten van alle goede tips en adviezen van ervaren labradorbaasjes