Auw......en de bank is erg lekker liggen.

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Dunya
Snuffelneus
Snuffelneus

Auw......en de bank is erg lekker liggen.

Ongelezen bericht door Dunya »

Als het het vrouwtje met de gieter de plantjes water geeft vindt Sam dit reuze interessant....het bezoek van de neus tussen de bloemetjes vond een wesp of bij niet zo gezellig. Een ritje naar de DA en een bezorgd vrouwtje was het gevolg, want de het hele bekkie van Sam was gezwollen. :( Gelukkig de dag erna was er niets meer te zien!

Afbeelding

Afbeelding

Verder bezig met "bench open" training. Zie resultaat eerste nacht. Ik had bereikbaarheidsdienst en we hadden 's avonds de bench open gelaten. Op onze bank hadden we een keukenstoel gelegd, ze mag niet op de bank, ook niet als we erbij zijn.....Om 1.00u moest ik weg voor mijn werk, niets aan de hand...lag Sam voor de bank te slapen. Om half 6 was ik terug en toen had het boefje zich zo gewurmd dat ze lekker op de bank lag....
:?...

Afbeelding

Tja, en toen wij overdag lekker op de bank lagen, nog duf van de gebroken nacht, dacht Sam nu heb ik mijn kans....ze deed iets wat ze nog nooit gedaan heeft. We waren zo verbaasd en dat zie je ook aan haar koppie :verliefd1: Ze weet zo goed dat ze dit niet mag

Afbeelding

Het is zo lekker ding, volgende week gaat ze lekker mee naar Frankrijk voor het eerst, we zijn erg benieuwd hoe ze dit gaat vinden. Loopsheid is gelukkig achter de rug, want een ramp is dit voor haar (en voor mij), de reutjes heeft ze gek gemaakt :oops:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Haha, wat een draakje! Op de bank heeft Tabor het (nog) niet geprobeerd:) En ook wij zijn sinds kort bezig dat hij savonds uit de bench mag (deurtje open iig, want hij loopt na de laatste ronde nog steeds door naar de bench) en dit gaat goed gelukkig:D Smorgens worden we achter de deur opgewacht :verliefd1:

En als je dan gaat voelen waar hij geslapen heeft, is zijn kussen (ligt niet in de bench, maar aan de andere kant van de bank) lekker warm:)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een dondersteen :D Een wespensteek is zeker schrikken, maar gelukkig is het goed gegaan :)
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Aaah arme Sam :( Gelukkig is het goed afgelopen :) Haha wat een gluiperds zijn het he, stiekem op de bank gaan liggen :lol: Hier weten ze heel goed dat er alleen op de bank gelegen mag worden als er een kleedje op ligt, anders niet. Maar soms als de zon op de bank schijnt, dan kan Mac de verleiding niet weerstaan, en gaat ie er toch stiekem liggen :twisted:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Och dat snoetje zeg..... toch op de bank, hihi..... is best knus hoor :D :verliefd1:
Plaats reactie