Ik ben volgens sommige nl veelsTE bezorgd met de nadruk op TE
Eergisteren kwam ik thuis en Jim liep mank met zijn voorpoot, denk dat Meneer, ondanks de afschuwelijke lopers over het laminaat is uitgegleden door achter de kat aan te scheuren
Ik ben voor het eerst niet meteen naar de dierenarts gerend maar het even aangekeken, laat op de avond ging het echt niet zo lekker hij kon amper omhoog komen. De volgende dag echter liep hij wel een beetje anders maar niet veel ging goed, heb alleen, tot Jims grote ergernis
Inmiddels loopt Jim alweer prima, niets te merken, als hij even de kans krijgt scheurt hij toch weer achter de poes aan, hij heeft nergens last van.
Meestal word 3 tot 6 weken rust geadviseerd, maar ik vraag me af of dat altijd nodig is, natuurlijk wil ik niks forceren maar ik wil hem ook niet onnodig van zijn speeluurtje houden als het niet nodig is. Jim is overmorgen 11 maanden. Als hij even gelegen heeft en weer op staat is er ook niks aan de hand meer, de eerste dag had hij wat moeite de eerste paar minuten maar dat is nu ook niet meer.
Natuurlijk begrijp ik dat je voorzichtig moet zijn met je jonge lab maar kan het ook niet zijn dat het niet meteen een "drama" is maar gewoon een verrekt oid spiertje wat zich al snel oplost?
Ik heb het weleens meer bv met diarree dan blijf ik hem een paar dagen keurig kip etc geven maar de diarree is allang over, de laatste keer ben ik gewoon gestopt met aangepast eten toen zijn poep er normaal uitzag heeft 1 dagje geduurd en niets meer aan de hand.
Mijn vraag is dus eigenlijk, kan het soms gewoon ook even een verstapping zijn waarmee je helemaal geen weken rust hoeft in te lassen. Jeeeeeeeee wat schrijf ik ongelukkig