Knoflook ...
-
- Snuffelneus
Knoflook ...
Wie heeft er ervaring met knoflook en/of biergisttabletten?
Ik heb gehoord dat een hond geen vlooien krijgt, wanneer je knoflook of biergist gebruikt.
Gaat je hond ruiken naar knoflook, wanneer je dit gebruikt?
Maakt het nog uit welk merk je gebruik?
Ik heb gehoord dat een hond geen vlooien krijgt, wanneer je knoflook of biergist gebruikt.
Gaat je hond ruiken naar knoflook, wanneer je dit gebruikt?
Maakt het nog uit welk merk je gebruik?
Groetjes Annie, Jester en Timber

Jester De Koperen Hond (Jester) 01-04-2003 - † 03-02-2014
Dazzling Diamond's Jolly Joker (Timber) 03-10-2005

-
- Speurneus
Bij mijn honden niet gemerkt dat ze raar gingen ruiken.
Ik geef Basco gewone knoflook teentjes 2 per week.
Nu heeft hij wel een vlooienbandje om omdat hij voor het eerst vlooien heeft maar verder nog nooit vlooien gehad bij beide honden ( deze vlooien zijn overigens meegenomen door een andere hond ).
Ik geef Basco gewone knoflook teentjes 2 per week.
Nu heeft hij wel een vlooienbandje om omdat hij voor het eerst vlooien heeft maar verder nog nooit vlooien gehad bij beide honden ( deze vlooien zijn overigens meegenomen door een andere hond ).
-
- Snuffelneus
-
- Speurneus
Yara krijgt al vanaf pup af aan knoflook-biergist tabletten van SPAT.
Zij heeft nog maar een paar teken gehad en nog nooit vlooien.
De tabletten zijn tegen vlooien, teken en ook nog licht wormafdrijvend.
Ik ontworm Yara alleen maar meer als we naar het buitenland/het zuiden zijn geweest, omdat daar hartworm kan voor komen.
We zijn net terug uit Frankrijk. Ze krijgt over ong. 3 weken Milbemax ontworming.
Zij heeft nog maar een paar teken gehad en nog nooit vlooien.
De tabletten zijn tegen vlooien, teken en ook nog licht wormafdrijvend.
Ik ontworm Yara alleen maar meer als we naar het buitenland/het zuiden zijn geweest, omdat daar hartworm kan voor komen.
We zijn net terug uit Frankrijk. Ze krijgt over ong. 3 weken Milbemax ontworming.

Ik weet ook niet goed raad met de knoflook.. ik heb dit namelijk ook eens aangeschaft om de paarden bij ons te geven. Totdat er een dierenarts kwam voor een controle en vertelde dat we dat echt niet moesten geven omdat dit voor paarden hun organen e.d. absoluut niet goed is?
Geen idee of het echt waar is, maar uit voorzorg geven wij in ieder geval een knoflook meer aan de paarden.
Ervaring met honden heb ik helaas niet daarin.. ben wel erg benieuwd naar de reacties.. tot nu toe zijn ze positief!!
Geen idee of het echt waar is, maar uit voorzorg geven wij in ieder geval een knoflook meer aan de paarden.
Ervaring met honden heb ik helaas niet daarin.. ben wel erg benieuwd naar de reacties.. tot nu toe zijn ze positief!!
-
- Speurneus
-
- Snuffelneus
- RaymondC
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Hier krijgen ze eens in de week wat knoflook. Ze krijgen 1x per jaar anti teken spul, meestal ergens in juni. Hier geen teken of vlooien. Weet niet of het door de knoflook komt...

-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus