Sinds zaterdagmiddag is ons labradorgeluk uitgebreid met de komst van Mister Bundels, een 7 maanden oude lab.
Nu wil ik graag met hem op korte termijn op cursus gaan. Ik heb al wat rond gekeken via internet maar heb nu wel moeite om alleen maar af te gaan op een website . Ik wil vrijdagavond kijken bij een hondenschool die les geeft in Voorschoten en zaterdagochtend bij een hondenschool die les geeft in bos bij de Laan van Poot in Den Haag.
Wellicht hebben jullie ervaring met hondenscholen in de regio Den Haag. Mocht je mij een tip willen geven........please let me know
Ik heb de retriever puppy cursus gevolgd bij hondenschool NU.
En ga as. zondag beginnen met sociale vorming deel 1 (ook speciaal voor retrievers).De lessen worden op locatie gegeven, zo zijn we as. zondag bij de dobbeplas in Nootdorp. En ook een keer in het Elsenburgebos in Rijswijk en een aantal locaties in Delft.
Misschien kan je nog wel aansluiten bij de groep waar ik zit? Rover en Mister Bundels zijn even oud.
Of misschien kan je een keertje komen kijken of je het wat vindt?
Succes!
Ik zit bij hondenschool Geordi. We trainen bij dierenwinkel de vogelkelder.
Ik heb met Izzie puppy 1 en 2 bij de blije hond gedaan (in de bosjes van poot) maar bij Geordi ben ik beter op mijn plekkie...
Heeft iemand ervaring met Hondenschool quiebus aan de lozerlaan in Den Haag. Heb afgelopen woensdag theorie avond gehad. En komende woensdag ga ik starten met cursus (9 1/2 week).
marielle75 schreef:Ik heb de retriever puppy cursus gevolgd bij hondenschool NU.
En ga as. zondag beginnen met sociale vorming deel 1 (ook speciaal voor retrievers).De lessen worden op locatie gegeven, zo zijn we as. zondag bij de dobbeplas in Nootdorp. En ook een keer in het Elsenburgebos in Rijswijk en een aantal locaties in Delft.
Misschien kan je nog wel aansluiten bij de groep waar ik zit? Rover en Mister Bundels zijn even oud.
Of misschien kan je een keertje komen kijken of je het wat vindt?
Succes!
De les begint om 10.30. Meestal zijn we zo'n 10 min. voor de les begint aanwezig en verzamelen we bij de bus van Carla en Dick.
Plannen om te komen kijken?
marielle75 schreef:De les begint om 10.30. Meestal zijn we zo'n 10 min. voor de les begint aanwezig en verzamelen we bij de bus van Carla en Dick.
Plannen om te komen kijken?
Ik had heel graag gewild maar kan jammer genoeg niet.