wanneer is een reu eingelijk volwassen
-
dominique
wanneer is een reu eingelijk volwassen
halo allemaal
wanneer is een reu nu eingelijk volwassen is dat nog in de pup tijd ongeveer 9 maand of na een jaar ?
en waar aan kan je merken dat hij volwassen is?????
groetjes dominique
wanneer is een reu nu eingelijk volwassen is dat nog in de pup tijd ongeveer 9 maand of na een jaar ?
en waar aan kan je merken dat hij volwassen is?????
groetjes dominique
-
esmoezie
- Speurneus

-
toscak
- Speurneus

Bob was wel behoorlijk volwassen met een jaar of 2. Toen we James erbij kregen is hij veranderd van doerakje naar een super verstandige, verzorgende opa
Hij blijft, net als Keo, zijn streken houden. Maar je kunt nu niet meer spreken van puppenstreken. Hij is heel soms gewoon lekker stout, maar dat mag hij van mij blijven tot hij 16 is
Hij blijft, net als Keo, zijn streken houden. Maar je kunt nu niet meer spreken van puppenstreken. Hij is heel soms gewoon lekker stout, maar dat mag hij van mij blijven tot hij 16 is
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Onze Harpo (niet-gecastreerde reu) wordt 3 in oktober, en hij begint stilaan volwassen te worden. Hij is rustiger, luistert beter dan een halfjaar geleden, ...
Maar af en toe heeft hij wel nog puppymomenten!
Maar af en toe heeft hij wel nog puppymomenten!
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
esmoezie
- Speurneus

nou precies, Keo mag me ook nog heeeeeel lang aan het lachen blijven makentoscak schreef:Bob was wel behoorlijk volwassen met een jaar of 2. Toen we James erbij kregen is hij veranderd van doerakje naar een super verstandige, verzorgende opa![]()
als hij nooit gek zou doen zou ook saai zijn he
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Pandora
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

Noah rond zijn tweede (nog niet zo lang dus
)
Maar hij is altijd wel vrij makkelijk geweest en af en toe een beetje stout, maar dat mag
Maar hij is altijd wel vrij makkelijk geweest en af en toe een beetje stout, maar dat mag

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Anjess
-
dominique
dus eingelijk ligt het voor iedereen verschillend qua leeftijd van de hond maar toch wel rond 2,5 a 3 jaar
cody is er nog niet hoor hij is bijna 10 maand dus moet nog een hele tijd
en net wat jullie zeggen dat stout zijn heerlijk mag hij ook heel lang van mij doen maaar het lijkt net of het kwartje is gevallen bij cody
hij luisterd beter is beter te sturen springt niet meer tegen mensen blijft laag en als ik hem roep komt hij netjes voor en gaat meteen zitten (dan heb ik zit nog niet gezegd
) zo voorbeeldig ineens
groetjes dominique
cody is er nog niet hoor hij is bijna 10 maand dus moet nog een hele tijd
en net wat jullie zeggen dat stout zijn heerlijk mag hij ook heel lang van mij doen maaar het lijkt net of het kwartje is gevallen bij cody
hij luisterd beter is beter te sturen springt niet meer tegen mensen blijft laag en als ik hem roep komt hij netjes voor en gaat meteen zitten (dan heb ik zit nog niet gezegd
groetjes dominique