Wat een lieve mensen, enorm gastvrij!
Ook Noah werd daar enorm verwent, hij kreeg elke ochtend bij het ontbijt koekjes toegestopt
Hij mocht daar op het gebied eigenlijk gewoon los lopen (ze hebben zelf ook 2 honden, herdershonden) maar Noah is Noah niet als hij niet meteen in een lekkere stinksloot zou springen die langs het terrein ligt... geen enkele hond had dat nog eerder gedaan, tja Noah laat die kans niet voorbij gaan, dat snap je wel
Resultaat: 10 minuten na aankomst meteen al een stinkende vieze hond
Toen even kennis gemaakt met de twee herders, met de oudste (een teefje van 12 jaar) ging het meteen al goed, even snuffelen en flink kwispelen en toen was het goed.
De jongste ( een teefje van 9 maanden) ging meteen flink tekeer en wou happen, gelukkig was ze aan de lijn en ze werd dan ook direct gecorrigeerd... ook door de oudste teef! prachtig om te zien die hondentaal, haar poot ging erop, andere poot erbij en tegen de grond lag de jongste, toen ze door ging met blaffen kreeg ze nog even een rustige hap in haar nek.
Noah vond het allemaal maar spannend maar uiteraard bleven we zelf heel rustig!
Omdat de kleinste bleef blaffen en grommen hebben we ze niet meer bij elkaar gelaten, de beste man zei al dat de jongste nog nooit een andere grote hond had gezien en zich waarschijnlijk bedreigd voelde, ze hebben haar telkens als Noah buiten was heel netjes naar binnen gedaan dus dat was geen enkel probleem. (En later heb ik zelf nog even kennis gemaakt met de jongste
Verder hebben we heerlijk gewandeld en heeeeel veel foto's gemaakt, hier komt een klein (groot
Op de heenweg in de auto... het was erg warm in de auto dus mijn baasjes hadden mij maar een koelband om gedaan, en uiteraard zat ik vast met mijn tuigje!

Daar aangekomen! mooi he! dit was het uitzicht vanaf de veranda, en achter die stoeltjes, naast dat hek daar ligt een lekkere sloot!! Ik heb direct even een duik genomen alleen waren mijn baasjes daar niet zo blij mee

En toen moest ik steeds aan de lange lijn

Lekker smullen van mijn runderoortje mmmm

Even wandelen in de buurt...

Poseren met het vrouwtje

En toen gingen we weer terug naar het huisje, later op de dag zouden we namelijk lekker lang wandelen dus mocht ik nu niet los...
Tja en dat wou ik niet dus ging ik protesteren

Oke vrouwtje heeft zich wel aan haar woord gehouden, later gingen we leuk de auto in en toen ik er weer uit mocht zag ik twee leuke vriendjes om mee te spelen, wat hebben we het leuk gehad!!
Hessel en Noah achter Chester en de safestick aan

Ze hebben heerlijk in het water gespeeld!

Jaaaaa we komen al!!

Marjolein had wat lekkers

Het was een heerlijke wandeling, Noah heeft de hele avond liggen slapen

En vanmorgen weer naar huis!