Wij waren lekker weg...

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Wij waren lekker weg...

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wij zijn even lekker een lang weekendje weg geweest naar Hardenberg, we zaten daar in een B&B echt een aanrader!
Wat een lieve mensen, enorm gastvrij!
Ook Noah werd daar enorm verwent, hij kreeg elke ochtend bij het ontbijt koekjes toegestopt :D

Hij mocht daar op het gebied eigenlijk gewoon los lopen (ze hebben zelf ook 2 honden, herdershonden) maar Noah is Noah niet als hij niet meteen in een lekkere stinksloot zou springen die langs het terrein ligt... geen enkele hond had dat nog eerder gedaan, tja Noah laat die kans niet voorbij gaan, dat snap je wel :D
Resultaat: 10 minuten na aankomst meteen al een stinkende vieze hond :kots: gelukkig waren die mensen zo lief om meteen een tuinslang te pakken zodat we hem konden afspoelen... Noah heeft de rest van het weekend aan de lange lijn gezeten (bij het huisje dan :wink: )

Toen even kennis gemaakt met de twee herders, met de oudste (een teefje van 12 jaar) ging het meteen al goed, even snuffelen en flink kwispelen en toen was het goed.
De jongste ( een teefje van 9 maanden) ging meteen flink tekeer en wou happen, gelukkig was ze aan de lijn en ze werd dan ook direct gecorrigeerd... ook door de oudste teef! prachtig om te zien die hondentaal, haar poot ging erop, andere poot erbij en tegen de grond lag de jongste, toen ze door ging met blaffen kreeg ze nog even een rustige hap in haar nek.
Noah vond het allemaal maar spannend maar uiteraard bleven we zelf heel rustig!
Omdat de kleinste bleef blaffen en grommen hebben we ze niet meer bij elkaar gelaten, de beste man zei al dat de jongste nog nooit een andere grote hond had gezien en zich waarschijnlijk bedreigd voelde, ze hebben haar telkens als Noah buiten was heel netjes naar binnen gedaan dus dat was geen enkel probleem. (En later heb ik zelf nog even kennis gemaakt met de jongste :))

Verder hebben we heerlijk gewandeld en heeeeel veel foto's gemaakt, hier komt een klein (groot :D ) deel.

Op de heenweg in de auto... het was erg warm in de auto dus mijn baasjes hadden mij maar een koelband om gedaan, en uiteraard zat ik vast met mijn tuigje!

Afbeelding

Daar aangekomen! mooi he! dit was het uitzicht vanaf de veranda, en achter die stoeltjes, naast dat hek daar ligt een lekkere sloot!! Ik heb direct even een duik genomen alleen waren mijn baasjes daar niet zo blij mee :D

Afbeelding

En toen moest ik steeds aan de lange lijn :evil: Niet leuk hoor!! Vrouwtje was dan weer wel zo lief om een lekker vetbedje neer te leggen.

Afbeelding

:verliefd1:

Afbeelding

Lekker smullen van mijn runderoortje mmmm

Afbeelding

Even wandelen in de buurt...

Afbeelding

Poseren met het vrouwtje :D

Afbeelding

En toen gingen we weer terug naar het huisje, later op de dag zouden we namelijk lekker lang wandelen dus mocht ik nu niet los...
Tja en dat wou ik niet dus ging ik protesteren :twisted: ROLLEN!!!! :twisted:

Afbeelding

Afbeelding

Oke vrouwtje heeft zich wel aan haar woord gehouden, later gingen we leuk de auto in en toen ik er weer uit mocht zag ik twee leuke vriendjes om mee te spelen, wat hebben we het leuk gehad!! :schreeuw:

Hessel en Noah achter Chester en de safestick aan :D

Afbeelding

Ze hebben heerlijk in het water gespeeld!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jaaaaa we komen al!! :superman:

Afbeelding

Marjolein had wat lekkers :D en Noah zit natuurlijk weer voorop :lol:

Afbeelding

Het was een heerlijke wandeling, Noah heeft de hele avond liggen slapen :slapen:

Afbeelding

En vanmorgen weer naar huis!

Afbeelding
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat een heerlijk hoofd heeft hij toch :verliefd1:
Jullie hebben iedergeval een heerlijk weekend gehad !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

leuke foto`s :) en idd wat een heerlijke kop heeft hij toch :verliefd1: :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Jullie hebben een heerlijk weekend gehad zo aan de foto's te zien! Enne... Izzie zou zeker dat slootje ff in duiken! :D
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad :D
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

:verliefd1: Wat ontzettend mooie fotos en inderdaad, die kop :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Ik mocht Noah in het echt meemaken en daar was ik heel blij mee. Wat is het toch een heerlijke vent. En ze hadden ontzettend veel lol met elkaar. Chester was ook doodmoe en lag te snurken. Ik hoop dat Noah die avond geen last meer had van zijn pootjes.
We moeten snel weer een keertje afspreken en dan misschien bij het Erkemederstrand ??????
Afbeelding

bedankt Sharon !
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jutta schreef::verliefd1: Wat ontzettend mooie fotos en inderdaad, die kop :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Ik mocht Noah in het echt meemaken en daar was ik heel blij mee. Wat is het toch een heerlijke vent. En ze hadden ontzettend veel lol met elkaar. Chester was ook doodmoe en lag te snurken. Ik hoop dat Noah die avond geen last meer had van zijn pootjes.
We moeten snel weer een keertje afspreken en dan misschien bij het Erkemederstrand ??????
Oeh, mag ik dan mee ??? Ik vind zowel Noah Als Chester geweldige koppen hebben en zou ze graag eens in het echt zien :oops:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

sharon66057
Speurneus
Speurneus

Jutta schreef::verliefd1: Wat ontzettend mooie fotos en inderdaad, die kop :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Dat lijkt me erg leuk Jutta!! zoals ik al zei wil ik daar graag nog een keertje heen :D
Het klikte goed tussen de hondjes dus ze zullen het vast leuk vinden om elkaar weer te zien :D

Noah heeft dezelfde avond nog iets stroef gelopen, maar een pijnstiller was gelukkig niet nodig.
De volgende dag had hij gelukkig nergens last van!
Afbeelding

Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Kay schreef:
Oeh, mag ik dan mee ??? Ik vind zowel Noah Als Chester geweldige koppen hebben en zou ze graag eens in het echt zien :oops:
tuurlijk, lijkt mij gezellig.
Afbeelding

bedankt Sharon !
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Kay schreef:
Natuurlijk! Het lijkt me erg leuk om jou en je mannen eens te ontmoeten, als we het maar bij een klein groepje honden houden! (niet stom bedoeld maar anders is het voor Noah te veel en moeten we afhaken :wink: )
Afbeelding

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sharon66057 schreef:
Kay schreef:
Natuurlijk! Het lijkt me erg leuk om jou en je mannen eens te ontmoeten, als we het maar bij een klein groepje honden houden! (niet stom bedoeld maar anders is het voor Noah te veel en moeten we afhaken :wink: )
Komt helemaal goed, ik snap je punt ook 8)
Wanneer gaan we :twisted:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou, ondanks de lange lijn heeft Noah toch een super weekend gehad volgens mij. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

heerlijk in Hardenberg he altijd genieten daar
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Oef Noah, wat ben je toch een knapperd :verliefd1:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Kay schreef:
sharon66057 schreef:
Kay schreef: Oeh, mag ik dan mee ??? Ik vind zowel Noah Als Chester geweldige koppen hebben en zou ze graag eens in het echt zien :oops:
Komt helemaal goed, ik snap je punt ook 8)
Wanneer gaan we :twisted:
Heb jij een voorstel? :D
Afbeelding

Plaats reactie