mijn eerste schooldag(puppy cursus)

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

mijn eerste schooldag(puppy cursus)

Ongelezen bericht door katy »

Haai allemaal ik zal evewn mijn beklaag doen:
Ik moest gisteren naar SCHOOL........ :shock:
Eerst dacht ik o leuk baasje gaat ook altijd naar school :wink:, maar toen ik daar aan kwam moest ik mijn grote flappen aan de zijkant gaan gebruiken(terwijl ik ze voor nu alleen voor rennen gebruik (het op neer op neer gaan) :) )
maar goed ik wist het al een beetje om dat ik wat ouder ben :) en omdat baasje al flink geoefend had omdat we eigelijk niet op school zouden gaan :pfffff: dus eigelijk was het wel leuk ik kon met mijn neus omhoog weglopen :D maar omdat ik dat andere leuke labje zag buiten de deur van de cursus mocht mijn baasje snelwandelen(meegesleept worden) :lol: :twisted: tot ik daar was en toen mocht ik niet spelen :confused: :mad: snappen jullie dit mede labjes
groetjes Katy en baasje
corry

Ongelezen bericht door corry »

ja hoor dushi begrijpt jou helemaal katy :wink:
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

Ja het is heel raar op school....je mag inderdaad niet spelen en elke keer word je maar gevoerd met die koekies. Moet ik steeds die lelijke baas van me aankijken en hoppaaaa gaat ie slijmen dat ik knappe hond ben. Niet zo moeilijk vergeleken met hem. Toen ik het zat was ben ik maar graspollen uit het veld gaan trekken. Ben benieuwd wat ze volgende week weer verzinnen. gr banjer
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

pfffff Nou ik weet wat het is door. Ik moest met vrouwtje mee naar "puppy"cursus en ik was al 9 maanden :evil: Das echt niet leuk hoor. En wat denk je gisteravond moest ik weer mee, gingen we weer naar juf stephanie. IN DE REGEN :zweep: moest ik weer zit, af en plat oefenen. PFFF ga lekker zelf plat in de regen. Toen moest ik ook nog volgen, nou dat heb ik dus lekker niet gedaan. Er waren ook hondjes met allerlei hindernisjes aan het spelen en dat wilde ik ook. Nou you better forget it!!! Dat mocht dus niet van de vrouw :twisted: Ik toch proberen (dus vrouwtje over het veld heentrekken). Toen werd het vrouwtje erg boos en ben ik toch maar een beetje gaan luisteren want al die stukjes gerookte kipfilet waren toch wel lekker en ik had natuurlijk nog geen avondeten gehad, ook alzoiets geks. Nou succes de volgende keer maar weer.
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

Oeiiii die van die gerookte kipfilet is wel aardige tip. Ik zal het eens doorgeven aan het vrouwtje als ze weer eens soto maakt. Dan kan ze gelijk die kip voor mij maken. Ik hoop dat ik dan net zo sterk word als jij ....dan zal ik ze leren....(je woont wel dichtbij zie ik en hoop bossen bij jou)
gr banjer
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik denk dat je straks school heel leuk vind :D
Plaats reactie