geen leuk weekje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
banjer

geen leuk weekje

Ongelezen bericht door banjer »

Nou het was vanmorgen al heel vroeg ..om 6 uur kwam de baas al uit zijn bed om mij uit te laten...pffff ik was nog niet helemaal wakker maar hij haalde mij uit de bench. Hup gelijk naar buiten.....op zich wel leuk maar wel vroeg....toen heeft ie me eten gegeven want ik had best wel honger na zo'n nacht. En toen begon het.....dr kwamen twee meneren binnen die ik niet kende. Ze hadden allemaal spullen bij zich en gingen gelijk naar boven. Ohhhh wat een herrie toen ineens.....ze begonnen de badkamer te slopen....Nou de buren zijn hier ook niet blij mee denk ik zo vroeg in de ochtend. Ik vind het best wel beetje eng al dat gebeuk. Ik moet deze ochtend in de bench blijven omdat ze maar heen en weer blijven lopen met troep en baasje niet wil dat ik ze voor de voeten loop of dat ik mezelf pijn doe ergens aan. Dit gaat wel een paar dagen duren heeft de baas gezegd. Ze gaan een hele grote mooie inloopdouche maken zodat ik er later makkelijk onder gezet kan worden. och och och....ze hebben alles voor me over denk ik....
Blehhhhhhhhhhhh dit wordt een saaie dag. Nou dan ga ik maar proberenn mijn flostouw te ontrafelen vandaag.

gr Banjer
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ja dat lawaai is niet leuk maar het zal best mooi worden
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Hey Banjer, nou dat is inderdaad niet leuk joh die herrie. Dat zal niet zo lang duren hoor, onderwijl moet jij je maar vermaken met je flostouw. Vraag anders aan de baas of hij een lekkere kong voor je klaarmaakt met een boterham met pindakaas of smeerworst ofzo. Misschien mag je ook nog wel met de vrouw mee lekker wandelen of even spelen met Lucky. Als die herrie klaar is kan je wel ff lekker een tukkie doen, want jeetje 6 uur is wel erg vroeg hoor. Veel sterkte vandaag. :bruinpootje:
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
banjer

Venzzzzzzzzzz goed idee. De baas had nog geen kong, die is die net even snel gaan halen en nu zit ik er allerlei smurrie uit te likken. Ik snap zelf nog niet helemaal goed hoe het werkt want ik probeer dr ook op te bijten op dat rubberen ding en hij vliegt alle kanten op in mijn bench...maar lekker is het wel. Ik heb net een lange tong uitgestoken naar Lucky.
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Hoi Banjer, tja 6 uur.. Zo vroeg moet ik dus elke morgen opstaan :?
Fijn dat je nu een kong hebt. Ik snapte er in het begin ook nog niet zoveel van, maar dat komt vanzelf. Tegenwoordig krijg ik hem helemaal leeg. Sterkte nog de komende tijd.
:zwartpootje: Rover
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik, Max, weet er alles van.
Een tijdje terug kwamen ze de keuken maken en toen moest ik ook in bench blijven. Dat vond ik helemaal niet leuk :evil: Ik hoef bijna nooit de bench in als mijn vrouwtje of baasje thuis is en dus ik dacht dat ik straf had :cry:
Nu is het gelukkig helemaal af en staat mijn eet- en drinkbak in een hele mooie keuken.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

Nou de buren zijn hier ook niet blij mee denk ik zo vroeg in de ochtend
Oh, waren jullie het :lol: (woon nl. ook in Nieuwegein)
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

:shock: das niet zo leuk voor je maar

.......... je hebt wel een cadeau tje gekregen :D

ben wel nieuwsgierig naar zo'n kong :confused:

baasjes moeder zegt dat ik dat misschien voor dierendag krijg :applaus:

groetjes Katy
banjer

Ipv the revenge of the nerds is het de laatste 2 dagen the revenge van Banjer geworden. Die werklui zijn hier over de vloer en beginnen elke ochtend vroeg met boren en drillen. Geen moment is ie daar van onder de indruk en doet gewoon zijn ding....nou dat doet ie dus letterlijk....Voordat ze er zijn laat ik alle honden al om 06.30 uur uit. Banjer doet keurig zijn behoeftes en is dan al vroeg wakker. Dan komen die lui om 7 uur en gaat ook de schuifpui naar de tuin open. Reeds 2 dagen achtereen...vind ik kwartier later (want ik kan hem niet contstant in de gaten houden, moet koffie enz indoen) op de loungeset....de behoeftes van banjer en dan bedoel ik niet zijn plas. Intussen heb ik geleerd er geen aandacht aan te besteden...of te bestraffen dus ik ruim het alleen maar op en zeg dan bah....is toch vies? Dan kijkt ie me aan met een blik......nee jij trekt volle zalen.....nou ja...het zal wel afreageren zijn op de herrie en het ongewone in huis. Gelukkig zijn die loungedingen goed schoon te krijgen en zitten de kussens er niet op.

Eens kijken of ik in zijn bench pas....ga ik daar wraak nemen.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Nou, hij houdt jou in ieder geval wel bezig :wink:
Plaats reactie