Oh my god.... the dog aliens has arrived

Voor een koekje willen wij heus wel komen

He jammer....we hadden zo graag bij tante Trix even op de koffie gewild

Onweerstaanbaar voor sommige honden en andere lopen er gewoon omheen

Wie is er groen?!

De gezichtsuitdrukking van mijn dochter

Het was een superwandeling. De honden en hun eigenaren waren leuk en spraakzaam. Wandelaars, gezinnen, joggers en wandelingclubjes zeiden gedag en sommige moesten lachen om Bundels en zijn enthousiasme. Behalve die ene...... moeder met haar kind.
Nadat we een grote roofvogel hadden zien vliegen kwamen we opnieuw een joggersclubje tegen. Een man van het clubje zei dat we elders is het bos meer kans hadden om opnieuw die roofvogel te zien zodat mijn dochter een foto kon maken.
Ondertussen was Bundels iets doorgelopen omdat hij blijkbaar die moeder met kind op het bruggetje zag staan. Begint die vrouw gelijk te schreeuwen tegen Bundels omdat zich iets teveel opdrong. Mijn dochter liep er gelijk op af, pakte Bundels en zei nog netjes sorry. Begint die alternatieve huppel....te mopperen en te schelden dat ik mijn hond moest vasthouden etc (het is daar een losloopgedeelte). Dus ik nog...het is een jonge hond dat kan gebeuren...gaat ze nog verder met mopperen dus ik zei...dan moet je naar een park gaan waar geen honden mogen komen of naar een kinder boederij. Ondertussen had mijn dochter Bundels weer losgelaten met de gedachte dat Bundels naar mij zou lopen maar Bundels liep weer naar haar toe. Dus zij...ik ga die rothond trappen etc. Nu durfde ze niet echt (stak alleen haar been uit) Dus toen trok ik ff mijn mond open

Boze vrouw met kind loopt door...komt ze de volgende hond tegen, die ook tegen haar opspringt...begint ze tegen die mensen te schelden, kind huilen....tja ik moest toen wel lachen om die vrouw (al is dat niet netjes).
Geen idee of die vrouw nog snel terugkomt voor een wandeling met kind in het Haagse Bos tijdens een zondagochtend.
Inmiddels is mister Bundels weer lekker fris en fruitig. Hij genoot van de wasbeurt als een vrouwelijke cleopatra

Voor herhaling vatbaar (op die gefrusteerde moeder na dan