zondagmorgen in het Haagse Bos

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

zondagmorgen in het Haagse Bos

Ongelezen bericht door francis v »

Ik had zin om samen met mijn dochter en de blonde mannen te gaan wandelen in het Haagse Bos. Tijdens de wandeling af en toe wat foto's gemaakt.

Oh my god.... the dog aliens has arrived :wink:
Afbeelding

Voor een koekje willen wij heus wel komen :D
Afbeelding

He jammer....we hadden zo graag bij tante Trix even op de koffie gewild :wink:
Afbeelding

Onweerstaanbaar voor sommige honden en andere lopen er gewoon omheen :D (Banjer is zo'n uitzondering qua lab en plas water/modder)
Afbeelding

Wie is er groen?! :verbaasd: Not me

Afbeelding

De gezichtsuitdrukking van mijn dochter :D (zag ik later pas bij het overzetten van de foto's)

Afbeelding

Het was een superwandeling. De honden en hun eigenaren waren leuk en spraakzaam. Wandelaars, gezinnen, joggers en wandelingclubjes zeiden gedag en sommige moesten lachen om Bundels en zijn enthousiasme. Behalve die ene...... moeder met haar kind.
Nadat we een grote roofvogel hadden zien vliegen kwamen we opnieuw een joggersclubje tegen. Een man van het clubje zei dat we elders is het bos meer kans hadden om opnieuw die roofvogel te zien zodat mijn dochter een foto kon maken.
Ondertussen was Bundels iets doorgelopen omdat hij blijkbaar die moeder met kind op het bruggetje zag staan. Begint die vrouw gelijk te schreeuwen tegen Bundels omdat zich iets teveel opdrong. Mijn dochter liep er gelijk op af, pakte Bundels en zei nog netjes sorry. Begint die alternatieve huppel....te mopperen en te schelden dat ik mijn hond moest vasthouden etc (het is daar een losloopgedeelte). Dus ik nog...het is een jonge hond dat kan gebeuren...gaat ze nog verder met mopperen dus ik zei...dan moet je naar een park gaan waar geen honden mogen komen of naar een kinder boederij. Ondertussen had mijn dochter Bundels weer losgelaten met de gedachte dat Bundels naar mij zou lopen maar Bundels liep weer naar haar toe. Dus zij...ik ga die rothond trappen etc. Nu durfde ze niet echt (stak alleen haar been uit) Dus toen trok ik ff mijn mond open :evil: ...(had er eigenlijk helemaal geen zin in want we hadden zo'n leuke wandeling achterderug). Afin....wij liepen door en Bundels liep gelijk keurig met ons mee om vervolgens in het water te vallen haha.

Boze vrouw met kind loopt door...komt ze de volgende hond tegen, die ook tegen haar opspringt...begint ze tegen die mensen te schelden, kind huilen....tja ik moest toen wel lachen om die vrouw (al is dat niet netjes).
Geen idee of die vrouw nog snel terugkomt voor een wandeling met kind in het Haagse Bos tijdens een zondagochtend.

Inmiddels is mister Bundels weer lekker fris en fruitig. Hij genoot van de wasbeurt als een vrouwelijke cleopatra :D. De heren liggen nu na te doezelen van het bezoekje aan het Haagse Bos.

Voor herhaling vatbaar (op die gefrusteerde moeder na dan :D )
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ontzettend leuke foto's.Die van je dochter waarop ze een vies gezicht trekt is geweldig :D En ja.....helaas zijn er van die mensen die proberen je dag te verpesten met gemopper.Juist dat soort mensen trekken nog honden aan ook,alsof ze voelen dat ze daar op af moeten!Maar je hebt een mooi gezin zo bij elkaar hoor!!!Mag je trots op zijn!!!
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

hai hai
Ontzettend leuke foto's. En ja.je hebt altijd van die vervelende mensen.
echt heel leuk wij lopen daar ook elke zondag met katy :)
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Francis,

laat volgende keer even een berichtje hier achter wanneer je weer gaan wandelen in het Haagse Bos.
ik heb nog twee labjes die net zo van vieze moddersloten houden als die van jou! :)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Leuke foto's :)
En dat mens maar snel achter je laten, zoiets kan je hele tot zover leuke dag verpesten.
Waarvan is hij zo groen geworden?
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Balen dat je zo'n stom mens tegen komt...

Jullie hadden zo te zien echt een leuke wandeling achter de rug :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

kirsten&cacao schreef:Francis,

laat volgende keer even een berichtje hier achter wanneer je weer gaan wandelen in het Haagse Bos.
ik heb nog twee labjes die net zo van vieze moddersloten houden als die van jou! :)

Is goed... :) Zodra ik ga wandelen in het Balijbos of Haagse Bos zet ik een berichtje bij de afsprakenhoek. Wellicht willen andere lab-eigenaren ook wel mee :wandelen:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Roos schreef:Leuke foto's :)
En dat mens maar snel achter je laten, zoiets kan je hele tot zover leuke dag verpesten.
Waarvan is hij zo groen geworden?
Hij snuffelde iets te diep bij de waterrand van de grote vijver...en dat net voordat wij bij de auto waren.......zucht :D

Het leek wel verf want het kostte wel wat moeite om het uit zijn vacht te krijgen en 'meneer' maar uitgebreid in bad zitten onder een straal warm water terwijl ik aan het boenen en schrobben was hahahaha.....tis gewoon een zondagshond :wink:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Zo aan de reacties te lezen hebben jullie ook wel eens te maken gehad met zo'n hutsefluts.... :wink:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Anjess schreef:Ontzettend leuke foto's.Die van je dochter waarop ze een vies gezicht trekt is geweldig :D En ja.....helaas zijn er van die mensen die proberen je dag te verpesten met gemopper.Juist dat soort mensen trekken nog honden aan ook,alsof ze voelen dat ze daar op af moeten!Maar je hebt een mooi gezin zo bij elkaar hoor!!!Mag je trots op zijn!!!
Dank je wel :hehehe: !!! Dat ben ik ook :verliefd1:
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

De foto's zijn geweldig enne...dat soort mensen moet inderdaad naar een hondenvrije zone gaan :D
Roos

Is het geen blauwalg, dat is een soort groen/blauwige drab die vaak aan de waterkant ligt.
Daar moet je wel mee oppassen want daar kunnen ze flink ziek of nog erger van worden :(
Ik heb net nog eens naar jouw foto gekeken, maar het lijkt mij niet op kroos ofzo.
Google er maar eens op, dan kun je zien of het er op lijkt :wink:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Roos schreef:Is het geen blauwalg, dat is een soort groen/blauwige drab die vaak aan de waterkant ligt.
Daar moet je wel mee oppassen want daar kunnen ze flink ziek of nog erger van worden :(
Ik heb net nog eens naar jouw foto gekeken, maar het lijkt mij niet op kroos ofzo.
Ik twijfel of het blauwalg is. De hele vijver groen water en er dreven geen algen langs de waterkant. Van de week heeft hij al tussen de eendenkroost gelegen :eusasnooty: .
Gelukkig heeft hij geen water binnengekregen en zo te zien aan zijn streken :gekkebek: heeft hij nergens last van gekregen :wink:
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Leuke foto's!
Tja, dat is inderdaad wel herkenbaar. Ik loop altijd in het Elsenburgerbos en daar mogen honden los.
En ik vind ook niet dat Rover iedereen hoeft te begroeten die daar loopt, maar de reacties soms van mensen als hij het wel doet.
Dan denk ik wel, ga dan niet naar een honden los loop gebied :evil: .
Ga dan ergens anders joggen enz. Of fietsers die mopperen, terwijl ze daar helemaal niet mogen fietsen.
Na ja wat over blijft is een leuke wandeling en 2 tevreden honden.
Afbeelding
Roos

francis v schreef:
Roos schreef:Is het geen blauwalg, dat is een soort groen/blauwige drab die vaak aan de waterkant ligt.
Ik twijfel of het blauwalg is. De hele vijver groen water en er dreven geen algen langs de waterkant. Van de week heeft hij al tussen de eendenkroost gelegen :eusasnooty: .
Gelukkig heeft hij geen water binnengekregen en zo te zien aan zijn streken :gekkebek: heeft hij nergens last van gekregen :wink:
Als hij geen water binnenkrijgt is het risico niet zo groot volgens mij, maar algen heb ik bij ons ook niet gezien, maar wel veel echt groene drab en waarschuwingsborden voor een te hoge concentratie blauwalg :confused:
Ik wilde het toch maar even zeggen voor de zekerheid :wink:
Plaats reactie