weekeindje uit
weekeindje uit
Zaterdag lekker weekeindje uit gaan logeren bij vrienden van ons in Belgie, Banjer en de 2 anderen honden zuden lekker thuis blijven en mijn 2 dchters van 17 en 15 spelen voor oppas (kunnen prima alleen thuis zijn) . Mocht er iets zijn dan ga je even naar opa en oma, die wonen 2 huizen naast ons. Allemaal geen probleem. De jongste vindt het altijd heerlijk want dat slaapt ze in het bed van papa en mama. Ik had een strak schema gemaakt met tijden van uitlaten voor de pup en eten. Laatste rondje even om 10 uur doen en dan in de bench doen. Je moet de honden niet samen eten geven....eerst de Akita waarbij de pup in de bench moet en daarna pas de pup eten geven. Ook de kong moet je niet gevuld "los" aan de pup geven maar gewoon in de bench......Ja mammm ga nu moet, het komt echt wel goed....we kunnen echt wel voor Banjer zorgen. We hebben heerlijk weekeind gehad en gisteravond kwamen we thuis. Hoe is het gegaan??? Prima mam allemaal geen probleem hoor....maar wat een onweer zaterdagavond.......Banjer was helemaal niet bangof zo maar het was best wel eng dus hij heeft wel bij geslapen hoor....je laat zo'n pup toch niet alleen slapen met dat weer??? vertelde de jongste..... Ben je gek geworden vroeg ik? Die andere 2 honden slapen toch ook gewoon in de kamer?? Ehhhhhh nou dat was ook zielug voor die 2 hoor mam ...die hebben ook boven geslapen.. Grrrrrrrrr .....Weet je wat het schattige was mam?? Ze kwamen alle drie echt heel lief bij me op bed liggen.....dat was soooooo skattiggggggggg. Soms vraag ik me af mam..... jullie gewoon niet te streng zijn voor die honden. Pf vannacht heeft ie gewoon weer in zijn bench geslapen......ik ga straks maar de slaapkamer ontdoen van 1 miljoen hondenharen (akita in de rui) en de bedden verschonen. Ik had toch niks te doen. Prettige dag allemaal.
Desiree
Desiree
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Daar heb je geen kinderen voor nodig; Harpo durft wel eens "uitbreken" uit de keuken waar hij slaapt, en dan vinden we hem 's morgens ook tussen ons in, in bed...
Succes met de hondeharen
Succes met de hondeharen

>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Speurneus