Gisteravond liep ik om kwart voor elf nog even een p&p-rondje, klein blokje om, niets aan de hand... Ik kom de bocht om, aan het eind van de straat, zo'n vijftig meter verderop staat een auto midden op het pad. Lampen aan, motor aan en één deur open. Ik loop gewoon die kant op, weet ik veel, misschien iemand ophalen??? Twee tellen later komen er twee enorme herders die auto uit zeilen, luid blaffend in volle galop op Droste af...die lag direct plat op de grond en ik? ik stond er stokstijf naast...zeven kleuren bruin sch...nd! Baasje komt ook uit de auto, doet niets, zegt niets...ondertussen is de eerste herder bij Droste aanbeland en landt er bovenop, de tweede erbij...en ik stond erbij en keer ernaar! Dacht nog heel even...misschien willen ze alleen maar spelen (domdomdom!). Ik hoor Droste piepen en denk...dit is geen spelen. Toen zei het baasje iets, waarop de ene naar de auto ging en de andere naar hem. Ik liep door, had mijn stem weer teruggevonden en zei: " niet zo handig, dit!" Nee, zei hij...niet handig, sorry. En dat was het...
Wat was ik link...
op hem
op die k..te herders
op mezelf...misschien willen ze spelen, YEAH RIGHT!
op mezelf...met mijn suffe flutreactie
allemaal achteraf praat...maar ik moest het even kwijt...
Knowledge talks, wisdom listens.