Floyd heeft het ook al voor mekaar

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Floyd heeft het ook al voor mekaar

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Net zoals onze Bolton heeft al quida Floyd het voor mekaar mijn mobieltje te mollesteren,
een regerechte aanslag op ons huishoudbudget :D :D :shock:
Hij moest dus even de hoek in snappen jullie wel heel even wel 10 seconden en toen was het weer vergeven,
het is zo'n lieverd je hartje smelt....kopen we maar weer een nieuwe mobieltje, gelukkis is het braderie hier op zondag
En Floyd hij is eecht een :twisted: hahahahaha
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Duveltje! :shock:

Miep heeft het voorzien op de controllers van de PS3. Eéntje totaal vernield, en een ander voor de helft. Aangezien die krengen ook best duur zijn (hoewel niet zo duur als een mobiel!) speel ik nu met een half aangevreten controller :mad:

Dat zal ons leren om ze op de salontafel te laten liggen! :D
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

hmmm ik mag nog van geluk spreken dan....Banjer heeft echt nog niks gesloopt in huis maar dan ook echt helemaal niks. Wel is hij voortdurend met mijn man in discussie of de net gekochte heideplantjes wel in de tuin passen. Mijn man vindt van wel en banjer niet. Uiteindelijk heeft Banjer gewonnen. Uit wraak zijn er kleine rozestruikjes voor in de plaats gekomen. Heel raar maar Bsnjer laat die prikkeltakken met rust.
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Oye; dat is niet goed :S. Gelukkig zijn hier (nog) geen mobieltjes gesneuveld.

Wel is Tjinta gek op tijdschriften(van de week heeft ze nog een roddelblad doorgebladerd en was er zo door teleurgesteld dat die in honderden stukjes eindigde) en slippers(mijn lievelingspaar is al gesneuveld) :twisted:
Afbeelding
Plaats reactie