Een puppie....
-
Silly
Een puppie....
Nou de kogel is door de kerk, er komt een 2e lapje bij.
Ik ben vandaag bij de puppies wezen kijken, ze zijn nu 2 weken oud. Ben echt helemaal gelukkig, wat een dotjes. De oogjes en oortjes beginnen nu net open te gaan. Ik werd echt heel fijn door de fokker ontvangen en we hebben alles doorgesproken. Heb er echt een goed gevoel bij.
Ik hoop dat de puppies op pappa Chock gaan lijken; want dat is echt een knappert. Over twee weken mogen we weer een keertje komen kijken; ik kan niet wachten....
Ik ben vandaag bij de puppies wezen kijken, ze zijn nu 2 weken oud. Ben echt helemaal gelukkig, wat een dotjes. De oogjes en oortjes beginnen nu net open te gaan. Ik werd echt heel fijn door de fokker ontvangen en we hebben alles doorgesproken. Heb er echt een goed gevoel bij.
Ik hoop dat de puppies op pappa Chock gaan lijken; want dat is echt een knappert. Over twee weken mogen we weer een keertje komen kijken; ik kan niet wachten....
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

-
Silly
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd!
6 weken lijken (zijn
) lang, maar voor dat je het weet mag je de kleine dreumes voor altijd in je armen sluiten.
Heel veel voorpret toegewenst.

6 weken lijken (zijn
Heel veel voorpret toegewenst.
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

Dan komt het nog dichterbij......Silly schreef:Ja, het wordt een reutje dat is hetgeen ikzelf steeds voor ogen had. En jullie reacties hebben mijn vertrouwen daarin versterkt.
Ja de pappa is Lubberline Banners Chock. Mamma is Wizard Whitney of the Music Forest
Enzo is een zoon van Sweet Shadow of the music forest.......
Doe Ben en Diana maar de groeten als je gaat puppiesnuiven !
groeten,
Joost en Miranda
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
Silly
Zal ik doen
miran&joost schreef:Dan komt het nog dichterbij......Silly schreef:Ja, het wordt een reutje dat is hetgeen ikzelf steeds voor ogen had. En jullie reacties hebben mijn vertrouwen daarin versterkt.
Ja de pappa is Lubberline Banners Chock. Mamma is Wizard Whitney of the Music Forest
Enzo is een zoon van Sweet Shadow of the music forest.......
Doe Ben en Diana maar de groeten als je gaat puppiesnuiven !
groeten,
Joost en Miranda